Afrika felé kacsingatnak a luxuscégek
ÉKSZERBIZSU.HU FACEBOOK TWITTER NETREVALO.HU INSTAGRAM YOUTUBE
Ékszerbizsu.hu
CÉGADATBÁZIS SZÉPSÉGVERSENY HALL OF FAME GALÉRIA HÍREK LINKGYŰJTEMÉNY REGISZTRÁCIÓ BELÉPÉS KÖZÖSSÉG SÚGÓ
ADATBANK: MINDENKI GYERMEKEK HOSTESSEK MODELLEK STATISZTÁK SZÍNÉSZEK TÁNCOSOK ZENÉSZEK, ÉNEKESEK
CÍMLAP
Google

 Hírek
 Akciók, pályázatok, játék
 Casting, munka
 Divat, modellkedés, fotózás
 Egészség, szépség
 Film, színház
 Horoszkópok
 Interjúk
 Média, reklám, cégvilág
 Portrék
 Szépségversenyek
 Színes
 Szórakozás, programok
 Tudomány, technika
 Teszteld magad!
 Utazás, vendéglátás
 Zene

 Adatbank
 Minden jelentkező
 Gyermekek
 Hostessek/Hostok
 Modellek
 Statiszták
 Színészek
 Táncosok
 Zenészek, énekesek
 Részletes keresés

 Verseny
 Toplista
 Szabályzat
 Jelentkezés
 Nyeremények

 Legnépszerűbb oldalak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Felhasználói menü
 Bejelentkezés
 Elfelejtett jelszó kérése
 Kijelentkezés
 Regisztráció
 Tagok főoldala
 Üzenetek olvasása
 Jelentkezési feltételek
 Jótanácsok modelleknek

 A hét névnapjai
12. 11. Árpád
12. 12. Gabriella
12. 13. Luca, Otília
12. 14. Szilárda
12. 15. Valér
12. 16. Etelka, Aletta
12. 17. Lázár, Olimpia

 Látogatók
Jelenleg itt:         43
Bejelentkezve:       0
Regisztrált:     12077

 Stat
Üzenet:       1153081
Látogató:    9087986
Letöltés:    139578730

 Közösség



 Afrika felé kacsingatnak a luxuscégek 2012. 11. 28


Afrikában több milliomos él, mint Oroszországban, de számos gazdag afrikai számára a dizájner kézitáska- vagy a luxusóra vásárlás még mindig a new york-i, vagy európai kiruccanást jelenti.


A luxusipari cégek számos szokatlan helyszínre bemerészkedtek már, így például Mongóliába, Afrikában azonban eddig csak inspirációs forrást láttak terveikhez, semmint egy olyan helyet, ahol tehetős ügyfelekre lelnek- olvasható a Reuters cikkében.

"A kínai és a többi távol-keleti országbeli invázióval összehasonlítva, a luxuscégek rendkívül lassan vették rá magukat, hogy Afrikában ruházzanak be" mondta Suzy Menkes, az International Herald Tribune divatrovatának szerkesztője. "A beruházások elsősorban kontinens északi és a déli felén zajlottak. Afrika többi része leginkább egy nagy,üres fogyasztói tér maradt"- tette hozzá.

Afrika gyors növekedése virágzó városokat és egy feltörekvő középosztályt teremtett, amely arra ösztönzi luxusmárkákat, hogy kontinensszerte belépést keressenek a kiaknázatlan piacokra, ugyanakkor akadályt jelent a bonyolult üzletkötés, és az a tény, hogy nehéz megfelelő helyszínt találni a luxus üzletek számára. Mindez azt jelzi, hogy az iparág előrelépése lassú lehet.

A világ legnagyobb luxus-csoportjának, a Louis Vuitton -nak (LVMH), ugyan vannak üzletei a dél-afrikai Johannesburgban és Fokvárosban, ám Francesco Trapani, az LVMH,óra és ékszer divíziójának vezérigazgatója szerint Afrika még mindig nagyon kis piacot jelent a cég számára.

Valószínűtlen, hogy Afrikában olyan iramban fejlődjön a luxuspiac, mint a Közel-Keleten, annak ellenére, hogy a fekete kontinensen a magas jövedelmű magánszemélyek összes befektethető vagyona 2011-ben elérte az 1,1 trillió dollárt, míg a Közel-Keleten ez a szám 1,7 trillió volt - a Cap Gemini adatai alapján.

"Általában a luxusipar (is) meglehetősen tájékozatlan az afrikai üzletmenet valódi dinamikáját illetően" mondta Uche Okonkwo, Luxe Corp tanácsadócég ügyvezető igazgatója, amely olyan márkákkal működik együtt, mint a Chanel és a Dior. "Az emberek egyszerűen nem értik Afrikát, túl komplex nekik. Ők úgy vélik, hogy ez egy ország"- sorolta a problémákat.

Az egyik cég, amely piaci betörést kezdeményezett, az Ermenegildo Zegna olasz férfidivat márka. A vállalat úgy tervezi, hogy üzletet nyit Lagosban, Nigéria legjelentősebb városában, hogy kibővítse egyiptomi és marokkói piacait. A cég szóvivője szerint ugyanakkor a nyitás időpontját még nem tűzték ki.

"Valakinek el kell kezdenie", írta Franca Sozzani, a Vogue Italia főszerkesztője. "A Zegna 20 évvel ezelőtt tört be Kínába és akkoriban mindenki őrültnek hitte."

A nigériai üzletnyitás után, a Zegna azt tervezi, hogy 2013-ban butikot nyit Angola fővárosában Luandában, továbbá Kenya és más piacok felé is tekint.

A Gucci olasz divatház szintén nigériai és angolai piacralépést fontolgat, ezek az országok ugyanis az olajkincsnek köszönhetően bőségesen el vannak látva készpénzzel. A Hugo Boss német divatház és a Cartier tulajdonában lévő svájci Richemont csoport, már aktív a kontinensen.

Olajvagyon

Afrikában több mint 120 ezer dollármilliomos él, szemben Oroszországgal, ahol körülbelül 95 ezren vannak - a Bain & Company tanácsadócég szerint. Az afrikai milliomosok száma tavaly 3,9 százalékkal nőtt, ez pedig gyorsabb növekedést mutat, mint Latin-Amerikát leszámítva bárhol a világon.

A gazdag fogyasztók tábora minden bizonnyal tovább nőhet az olaj-és földgázkincs feltárásának köszönhetően, az olyan országokban, mint Ghána, Tanzánia és Mozambik, ahol a szénhidrogének jelentik a gazdasági növekedés motorját.

Claudia D'Arpizio a Bain luxuscikk és divatszekciójának vezetője szerint a bevásárlóközpont építések a többi márkát is piacralépésre ösztönözhetik. "Afrikában már nagy potenciál van,"- mondta. "Az biztos, hogy a jövőben ez komoly motorja lesz a luxuscikk gyártók növekedésének."

Egy Menkes által szervezett római konferencián, Afrika luxuspiaci lehetőségeit külön kiemelték az iparág legnagyobb márkái- köztük az LVMH, a PPR és a Hermes, valamint ismert tervezők, úgy mint Vivienne Westwood, Jean-Paul Gaultier és Manolo Blahnik.

Guillaume de Seynes, a Hermes International francia luxuscsoport ügyvezető igazgatója, a Hermes család hatodik generációs tagja, a római konferencián arról beszélt, hogy Afrika "új határ" lehet a hetedik generáció számára, ez pedig arra utal, hogy a márka nem sieti el az afrikai megjelenést. A társaság korábban is úgy nyilatkozott, hogy nehezen talál megfelelő helyi partnereket.

"Mi még nem találtunk semmilyen lehetőséget arra, hogy az üzletet kössünk vagy áruházat nyissunk Afrikában. Egyiptom, Marokkó és Dél-Afrika felé tekintettünk. Ezek a piacok talán még nem elég érettek ahhoz, hogy egy Hermes bolt megnyitását üdvözöljék."


    Forrás: marketinginfo.hu   Küldd el ismerősödnek!
  

 Szavazás

 Hall of Fame
 Nemzetközi királynők
 Nemzetközi hercegnők
 Nemzetközi címlapmodellek
 Királynők
 Hercegnők
 Címlapmodellek
 Topmodellek

 További képtárak
 Galéria főoldal
 Összes képtár
 Divat
 Média
 Modellek
 Rendezvények, bulik
 Sportolók
 Szépségversenyek
 Színes
 Színészek
 Zenészek, együttesek

 Legnépszerűbb képtárak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Érdekességek
 Byte kalkulátor
 Hosszúság-váltó
 Hőfokváltó
 Kínai állatjegyek
 Közösségek
 Öröknaptár

 Linkgyűjtemény
 Divat
 Fotósok
 Modellek
 Szépség, egészség
 Szépségversenyek
 Modellügynökségek
 Média
 Sportolók
 Színészek
 Zene, együttesek
 Zenészek

 Cégadatbázis
 Cégek főoldala
 Céghírek
 Elektronika, járművek
 Divatáruk, ékszerek, lakás
 Sport, szépség, egészség
 Szolgáltatások, fotózás, filmezés
 Utazás, vendéglátás, szórakozás



 Ma
 Valutaváltó
 Menetrendek
 Szálláskereső
 Rövidítés-kereső
Partnereink
     © 2001 - 2014 ModellVilág.hu     Adatvédelem     Impresszum     Médiaajánlat
eXTReMe Tracker