Alig költenek tévéreklámokra a cégek
FACEBOOK TWITTER NETREVALO.HU GOOGLE+ INSTAGRAM YOUTUBE
CÉGADATBÁZIS SZÉPSÉGVERSENY HALL OF FAME GALÉRIA HÍREK LINKGYŰJTEMÉNY REGISZTRÁCIÓ BELÉPÉS KÖZÖSSÉG SÚGÓ
ADATBANK: MINDENKI GYERMEKEK HOSTESSEK MODELLEK STATISZTÁK SZÍNÉSZEK TÁNCOSOK ZENÉSZEK, ÉNEKESEK
CÍMLAP
Google

 Hírek
 Akciók, pályázatok, játék
 Casting, munka
 Divat, modellkedés, fotózás
 Egészség, szépség
 Film, színház
 Horoszkópok
 Interjúk
 Média, reklám, cégvilág
 Portrék
 Szépségversenyek
 Színes
 Szórakozás, programok
 Tudomány, technika
 Teszteld magad!
 Utazás, vendéglátás
 Zene

 Adatbank
 Minden jelentkező
 Gyermekek
 Hostessek/Hostok
 Modellek
 Statiszták
 Színészek
 Táncosok
 Zenészek, énekesek
 Részletes keresés

 Verseny
 Toplista
 Szabályzat
 Jelentkezés
 Nyeremények

 Legnépszerűbb oldalak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Felhasználói menü
 Bejelentkezés
 Elfelejtett jelszó kérése
 Kijelentkezés
 Regisztráció
 Tagok főoldala
 Üzenetek olvasása
 Jelentkezési feltételek
 Jótanácsok modelleknek

 A hét névnapjai
12. 18. Auguszta
12. 19. Viola
12. 20. Teofil
12. 21. Tamás
12. 22. Zénó
12. 23. Viktória
12. 24. Ádám, Éva

 Látogatók
Jelenleg itt:         75
Bejelentkezve:       0
Regisztrált:     11813

 Stat
Üzenet:       1149852
Látogató:    9104043
Letöltés:    109148757

 Közösség



 Alig költenek tévéreklámokra a cégek 2011. 03. 16


Zsugorodott az elektronikus reklámtorta 2010-ben, a televízióknál elköltött pénzmennyiség három százalékkal csökkent, és a rádiók éve sem a növekedésről szólt - derült ki egy keddi sajtótájékoztatón.


A Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) a tagok megbízása alapján immár hatodszor tette közzé a televíziós reklámtortát, amelynek meghatározásánál a tagok a reklámszpotokból és szponzorációból származó, ügynökségi és egyéb kedvezményekkel csökkentett, úgynevezett net-net bevételeket vették figyelembe. Ennek megfelelően a reklámtorta nem tartalmaz olyan egyéb bevételi forrásokat, mint az emelt díjas telefon és SMS, valamint a rendezvények és a merchandise eszközök (saját márkás árucikkek). A reklámtorta továbbra is csak a tényleges pénzmozgást igénylő bevételeket tartalmazza, vagyis a barter-tranzakciókat nem.

2009-ben a MEME állásfoglalása alapján a rádiók nem kerültek be a felmérésbe, 2010-re vonatkozóan azonban újra öt rádió, a Class FM, a Juventus, a Magyar Rádió, a NEO FM és a radiocafé 98.6 képviselteti magát a kutatásban. Az előző évhez képest szintén fontos változás, hogy 15 új televízió csatlakozott a felméréshez, így összesen 45 csatorna van az adatszolgáltatók között.

Az adatok alapján megállapítható, hogy a reklámbevételek évek óta tartó csökkenő tendenciája a tavalyi évben sem tört meg. Az Ernst & Young összesítése alapján 2010-ben a televíziós reklámpiac teljes árbevétele 58,306 milliárd forint volt, ami három százalékos csökkenés a 2009-es csaknem hatvanmilliárdhoz képest.

A televíziós szegmensen belül az országos, földi sugárzású tévék reklámbevétele 44,3 milliárd forint volt, az egyéb tévéké 14 milliárd. A reklámszpotokból származó összbevétel 55,8 milliárd, a rádiók esetében pedig mintegy négymilliárd forintot tett ki. A szponzorációs bevételek a tévék esetében 2,5 milliárd, a rádióknál 573 millió forintot értek el.

"Az Ernst & Young minden évben felelősséget vállal azért, hogy az adatszolgáltatóktól kapott információkat összesíti, bizalmasan kezeli, majd az adatok feldolgozását követően megsemmisíti azokat" - mondta a sajtótájékoztatón Nagy István Ottó, az Ernst & Young Üzleti Tanácsadási Szolgáltatások partnere.

"Nehéz év volt a tavalyi az egész hazai médiaiparban. 2011-re előretekintve bíztató viszont, hogy a televíziós piac tavaly már messze nem a megelőző évre jellemző mértékben szűkült és más médiapiaci szegmensekhez képest relatíve jól tartotta magát. Részletesebben vizsgálva az adatokat megállapítható, hogy a földi sugárzású médiumok tovább vesztettek pozíciójukból, de a piac nem földi sugárzású szeletének jelentős növekedése sem hozta el a régen várt fellendülést az adott szektorban, hiszen - amint azt az adatot szolgáltatók számának jelentős növekedéséből is láthatjuk - a 24%-osra nőtt részesedésen több mint negyven piaci szereplő osztozik" - kommentálta az eseményt Málnay B. Levente, a Műsorszolgáltatók Egyesületének elnöke.

"A 2010-es év volt a rádiók számára az első olyan év, ahol a két új országos szereplő a 2009-es bemutatkozás után bizonyíthatott. Bár nincsen összehasonlító adat az előző évből, az egyértelműen elmondható, hogy a rádiók számára a 2010-es év nem a növekedésről szólt, még akkor sem, ha a két országos kereskedelmi rádió belépésével a teljes rádiós piac átrendeződik. A 2011-es év - akárcsak a televízióknál - már sikeresebb lehet, hiszen a piaci mozgások utáni konszolidáció időszaka következik, a hallgatottsági adatok pedig egyértelműen mutatják, hogy a rádiók teljes hallgatottsága nem változott, legalább annyian hallgatnak rádiót, mint korábban: naponta a teljes lakosság 87%-a" - mondta Kádár Tamás, a MEME rádiós alelnöke.


    Forrás: Marketinginfo   Küldd el ismerősödnek!
  

 Szavazás

 Hall of Fame
 Nemzetközi királynők
 Nemzetközi hercegnők
 Nemzetközi címlapmodellek
 Királynők
 Hercegnők
 Címlapmodellek
 Topmodellek

 További képtárak
 Galéria főoldal
 Összes képtár
 Divat
 Média
 Modellek
 Rendezvények, bulik
 Sportolók
 Szépségversenyek
 Színes
 Színészek
 Zenészek, együttesek

 Legnépszerűbb képtárak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Érdekességek
 Byte kalkulátor
 Hosszúság-váltó
 Hőfokváltó
 Kínai állatjegyek
 Közösségek
 Öröknaptár

 Linkgyűjtemény
 Divat
 Fotósok
 Modellek
 Szépség, egészség
 Szépségversenyek
 Modellügynökségek
 Média
 Sportolók
 Színészek
 Zene, együttesek
 Zenészek

 Cégadatbázis
 Cégek főoldala
 Céghírek
 Elektronika, járművek
 Divatáruk, ékszerek, lakás
 Sport, szépség, egészség
 Szolgáltatások, fotózás, filmezés
 Utazás, vendéglátás, szórakozás



 Ma
 Valutaváltó
 Menetrendek
 Szálláskereső
 Rövidítés-kereső
Partnereink
     © 2001 - 2014 ModellVilág.hu     Adatvédelem     Impresszum     Médiaajánlat
eXTReMe Tracker