Mégiscsak individuális műfaj a netes vásárlás
FACEBOOK TWITTER NETREVALO.HU GOOGLE+ INSTAGRAM YOUTUBE
CÉGADATBÁZIS SZÉPSÉGVERSENY HALL OF FAME GALÉRIA HÍREK LINKGYŰJTEMÉNY REGISZTRÁCIÓ BELÉPÉS KÖZÖSSÉG SÚGÓ
ADATBANK: MINDENKI GYERMEKEK HOSTESSEK MODELLEK STATISZTÁK SZÍNÉSZEK TÁNCOSOK ZENÉSZEK, ÉNEKESEK
CÍMLAP
Google

 Hírek
 Akciók, pályázatok, játék
 Casting, munka
 Divat, modellkedés, fotózás
 Egészség, szépség
 Film, színház
 Horoszkópok
 Interjúk
 Média, reklám, cégvilág
 Portrék
 Szépségversenyek
 Színes
 Szórakozás, programok
 Tudomány, technika
 Teszteld magad!
 Utazás, vendéglátás
 Zene

 Adatbank
 Minden jelentkező
 Gyermekek
 Hostessek/Hostok
 Modellek
 Statiszták
 Színészek
 Táncosok
 Zenészek, énekesek
 Részletes keresés

 Verseny
 Toplista
 Szabályzat
 Jelentkezés
 Nyeremények

 Legnépszerűbb oldalak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Felhasználói menü
 Bejelentkezés
 Elfelejtett jelszó kérése
 Kijelentkezés
 Regisztráció
 Tagok főoldala
 Üzenetek olvasása
 Jelentkezési feltételek
 Jótanácsok modelleknek

 A hét névnapjai
09. 25. Eufrozina, Kende
09. 26. Jusztina
09. 27. Adalbert
09. 28. Vencel
09. 29. Mihály
09. 30. Jeromos
10. 01. Malvin

 Látogatók
Jelenleg itt:         45
Bejelentkezve:       0
Regisztrált:     12097

 Stat
Üzenet:       1149597
Látogató:    8841683
Letöltés:    107276209

 Közösség



 Mégiscsak individuális műfaj a netes vásárlás 2010. 12. 05


A MediaCom szakembere szerint nem növeli a várt mértékben a közösségi cselekvés esélyét az internet.


Mick Mernagh, a MediaCom médiaügynökség fogyasztói insightokért felelős globális igazgatója arra kereste a választ, hogy mennyiben individualizálja, s mennyiben teszi közösségibbé a fogyasztói cselekvést a digitális világ. Ez az üzleti modellek mellett abból a szempontból is érdekes, hogy mennyiben képes a "közakarat" arra, hogy a felhasználót valamilyen "jótettre" rávegye. Az viszont nagyon is pénztárca kérdése, hogy a fogyasztók milyen egyedi kedvezmény-előnyöket érhetnek el a digitális dealek során.

A szakember szerint van a közös cselekvésnek helye és hatása, ugyanakkor ez erősen behatárolt. Egyszerűen úgy is feltehető a kérdés, hogy mivel ösztönözhető valaki a leginkább vásárlásra: ha még egy terméket kap ingyen, ha az ár egy része jótékonysági projektre megy, de átlátható, monitorozható módon, vagy ha "a gyártó ültet egy fát". S persze az sem mindegy, hogy ezt a kérdést hogyan válaszolja meg valaki, ha senki nem látja, vagy épp igen.

Mick Mernagh szerint ugyanakkor vannak működő példák a közösségi vásárlásra, ezek egy része jó ügyek támogatására sarkall, míg mások inkább az egyéni előnyök felől közelítenek, hiába van szó látszólag közösségi cselekvésről. Az előbbire példa a CauseWorld, amely a Kraft és a P&G közös kezdeményezése, míg utóbbira példa a Groupon.

Úgy tűnik azonban, hogy a legtöbb márka azt gondolja, hogy egy ingyenes termék vagy egyéb ajándék még mindig többet nyom a latban, s ezzel összefüggésben a gyártó és a felhasználó közötti közvetlen és személyes kommunikáció jóval fontosabb a közösségi kommunikációnál - így a MediaCom igazgatója.

"A digitális vásárlókat egyre több egy-az-egyben zajló kommunikációra sarkallják a hirdetők, elsősorban különleges ajánlatokon és jutalmakon keresztül. Az olyan szolgáltatások, mint a ShopSavvy, amellyel a fogyasztók leolvashatják a vonalkódokat és azonnali árösszehasonlítást kaphatnak, vagy a Shopkick, amely helyalapú ajánlatokat kínál, még csak a kezdetet jelentik" - foglalja össze.

Hozzáteszi: a vásárlási költségek és szokások egyre inkább magánügyet jelentenek. A kollektív kedvezmények és a kollektív közös cselekvés inkább kisebb réspiacok számára lesznek fontosak, s a márkák inkább arra használják őket, hogy pozitív PR-t generáljanak.


    Forrás: Mediainfo   Küldd el ismerősödnek!
  

 Szavazás

 Hall of Fame
 Nemzetközi királynők
 Nemzetközi hercegnők
 Nemzetközi címlapmodellek
 Királynők
 Hercegnők
 Címlapmodellek
 Topmodellek

 További képtárak
 Galéria főoldal
 Összes képtár
 Divat
 Média
 Modellek
 Rendezvények, bulik
 Sportolók
 Szépségversenyek
 Színes
 Színészek
 Zenészek, együttesek

 Legnépszerűbb képtárak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Érdekességek
 Byte kalkulátor
 Hosszúság-váltó
 Hőfokváltó
 Kínai állatjegyek
 Közösségek
 Öröknaptár

 Linkgyűjtemény
 Divat
 Fotósok
 Modellek
 Szépség, egészség
 Szépségversenyek
 Modellügynökségek
 Média
 Sportolók
 Színészek
 Zene, együttesek
 Zenészek

 Cégadatbázis
 Cégek főoldala
 Céghírek
 Elektronika, járművek
 Divatáruk, ékszerek, lakás
 Sport, szépség, egészség
 Szolgáltatások, fotózás, filmezés
 Utazás, vendéglátás, szórakozás



 Ma
 Valutaváltó
 Menetrendek
 Szálláskereső
 Rövidítés-kereső
Partnereink
     © 2001 - 2014 ModellVilág.hu     Adatvédelem     Impresszum     Médiaajánlat
eXTReMe Tracker