A Magyar Marketing Szövetség már második alkalommal hirdeti meg a 2015-ben megalapított Országos KKV Marketing Díjat.
A KKV marketing gyémánt védjegyekkel az előző év szakmailag legjobb KKV marketing kampányait, programjait kívánja elismerni, miközben célja a legtöbb gyémántot gyűjtő ügynökségek, illetve megbízó cégek közt megtalálni "Az év marketingpartnere 2016", illetve "Az év marketingaktív vállalkozása 2016" fődíjasokat.
A szövetség küldetésének érzi a hazai marketingtevékenység színvonalának emelését, amelyet leginkább a pályázatok során való minősítéssel és edukációval tudnak elérni. Kötelességüknek érzik, hogy bemutathassák a jó példákat, illetve felhívjuk a figyelmet a minőségi marketing fontosságára.
Kiknek a pályázatát várják?
Keresik és díjazzák azokat a mikro, kis- és középvállalkozásokat, start up-okat és általuk megbízott ügynökségeket, szolgáltató cégeket, akik sikeres marketingprojekteket, kampányokat, szakmailag profi marketingmegoldásokat valósítottak, valósítanak meg.
Egy jó KKV marketing tevékenység pozitív hatással van a vállalat arculatára, a termék és/vagy szolgáltatás ismertségére és megítélésre. "A projekt szakmai támogatói tökéletesen egyetértettek abban, hogy az Országos KKV Marketing Díj alapvető célja, hogy felhívja a figyelmet a KKV fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. Továbbá a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a tapasztalatcserét, s benne a vállalkozások, ügynökségek, szolgáltatók vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést. Hiszen egy jó KKV marketing tevékenység pozitív hatással van az egész szervezetre, az ott dolgozókra és nem utolsó sorban Magyarország gazdaságára" - nyilatkozta Hinora Ferenc, az MMSZ és a zsűri elnöke.
Nevezni tizenegy kategóriában lehet a 2015. szeptember és 2016. október között megvalósított aktivitásokkal:
- tartalommarketing,
- márkaépítés,
- direkt marketing,
- ügyfél-elégedettségi programok,
- design-kreatív,
- online felületen futó kampányok,
- közösségi médiamegoldások,
- egyéb digitális megoldások,
- kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok,
- esemény alapú aktivációk,
- produkciós és nyomdai gyártások.
Egy szervezet több pályázatot is benyújthat, több marketing gyémánt elismerést is szerezhet, hiszen a több elismert marketingprojekt már a szervezet egészének kiválóságát fémjelzi. A pályázatok nem egymással versenyeznek, hanem a díj kiírásában előre meghatározott értékelési szempontok alapján kerülnek elbírálásra. A legtöbb marketing gyémánt elismerést szerző ügynökség, illetve megbízói cég (ügyféloldal) lesz "Az év marketingpartnere" és "Az év marketingaktív vállalkozása" 2016-ban.
A (fő)díjazottak értékes nyereményekben részesülnek, a Magyar Marketing Szövetség partnereinek jóvoltából, a nyeremények összértéke meghaladja a 2 millió forintot. Az idei évtől a Magyar Telekom vált az Országos KKV Marketing Díj főtámogatójává.
"Az utóbbi években azt látjuk, hogy különösen azok a vállalatok tudnak sikeresek lenni, akiknek aktív innovációs stratégiájuk van, ami nem pusztán technológiai újítások alkalmazását jelenti, hanem azt is, hogy képesek tanulni, adaptálni. A Magyar Marketing Szövetség folyamatosan azon dolgozik, hogy a magyar kis- és közepes vállalkozások szerves részévé válhassanak a hazai és nemzetközi marketing szakmának, lépést tarthassanak a legfrissebb megoldásokkal, és ezáltal új szintre helyezhessék üzletfejlesztésüket, marketingtevékenységüket. Ezért is álltunk a Szövetség mellé, amikor meghirdette Országos KKV Marketing Díj-át, és vált a Telekom a Díj főtámogatójává. Hiszünk benne, hogy a pályázók kreatív és innovatív esettanulmányai szélesebb körben is tanulsággal, hasznos útravalóval szolgálnak majd a cégek számára, hosszú távon is sikeres működést biztosítva számukra" - mondta Diószegi Ágnes a Magyar Telekom üzleti szegmensmarketing igazgatója.
Nevezési határidő: 2016. november 3. További információk a pályázatról a www.marketinggyemantdij.hu weboldalon érhetőek el.
|