Kutatás az online vásárlás hátteréről
MODELLVILÁG.HU CELEBMAGAZIN.HU NETREVALÓ.HU OLDAL.INFO DIGILAB FOTÓ FOTÓBLOG
CÉGADATBÁZIS SZÉPSÉGVERSENY HALL OF FAME GALÉRIA HÍREK LINKGYŰJTEMÉNY REGISZTRÁCIÓ BELÉPÉS KÖZÖSSÉG SÚGÓ
ADATBANK: MINDENKI GYERMEKEK HOSTESSEK MODELLEK STATISZTÁK SZÍNÉSZEK TÁNCOSOK ZENÉSZEK, ÉNEKESEK
CÍMLAP
Google

 Hírek
 Akciók, pályázatok, játék
 Casting, munka
 Divat, modellkedés, fotózás
 Egészség, szépség
 Film, színház
 Horoszkópok
 Interjúk
 Média, reklám, cégvilág
 Portrék
 Szépségversenyek
 Színes
 Szórakozás, programok
 Tudomány, technika
 Teszteld magad!
 Utazás, vendéglátás
 Zene

 Adatbank
 Minden jelentkező
 Gyermekek
 Hostessek/Hostok
 Modellek
 Statiszták
 Színészek
 Táncosok
 Zenészek, énekesek
 Részletes keresés

 Verseny
 Toplista
 Szabályzat
 Jelentkezés
 Nyeremények

 Legnépszerűbb oldalak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Felhasználói menü
 Bejelentkezés
 Elfelejtett jelszó kérése
 Kijelentkezés
 Regisztráció
 Tagok főoldala
 Üzenetek olvasása
 Jelentkezési feltételek
 Jótanácsok modelleknek

 A hét névnapjai
06. 27. László
06. 28. Levente, Irén
06. 29. Péter, Pál
06. 30. Pál
07. 01. Tihamér, Annamária
07. 02. Ottó
07. 03. Kornél, Soma

 Látogatók
Jelenleg itt:         61
Bejelentkezve:       0
Regisztrált:     12370

 Stat
Üzenet:       1144100
Látogató:    8840919
Letöltés:    101108809

 Közösség



 Kutatás az online vásárlás hátteréről 2016. 05. 22


Népszerű az online vásárlás, de még mindig inkább az áruházakat választják a magyar nők, ha műszaki cikkeket keresnek.


A férfiak körében népszerűbbek a webáruházak, de a nagyobb beruházások alkalmával - mint például a televíziók - ők is inkább a hagyományos utat járják - derült ki a Media Markt és az NRC közös kutatásából. A felmérés eredményeiből látható, hogy a háztartási kisgépek - kávéfőző, vízforraló, vasaló, mikrohullámú sütő - webáruházból való vásárlására a nők hajlanak jobban, más termékek esetében inkább kipróbálják a kiszemelt eszközt és az áruházakban vásárolják meg.

Érdekesség, hogy ezeknél az eszközöknél jellemzően a vidéken élők - a következő fél évben háztartási kisgép vásárlását online tervezők 83 százaléka - választják a webáruházakat, feltehetően a "fotelból vásárlás" kényelme, és a sok áruháznál elérhető ingyenes házhozszállítás teszi olyan vonzóvá számukra ezt a lehetőséget.

"Az e-kereskedelem térhódítását a Media Marktnál is érezzük, a három éve indított webáruházunk az elmúlt évben kétszámjegyű növekedést ért el. Ezt a kényelmi szolgáltatást egyre többen veszik igénybe a vásárlóink közül, azonban - jellemzően a nagyobb, drágább termékek esetében, mint a hűtőszekrény, televízió, tűzhely - sokan tartják fontosnak, hogy szakértői segítséget kapjanak, és a helyszínen vizsgálhassák meg a vásárolni kívánt terméket" - mondta el Szánthó Balázs, a Media Markt Árkád ügyvezető igazgatója.


    Forrás: marketinginfo   Küldd el ismerősödnek!
  

 Szavazás

 Hall of Fame
 Nemzetközi királynők
 Nemzetközi hercegnők
 Nemzetközi címlapmodellek
 Királynők
 Hercegnők
 Címlapmodellek
 Topmodellek

 További képtárak
 Galéria főoldal
 Összes képtár
 Divat
 Média
 Modellek
 Rendezvények, bulik
 Sportolók
 Szépségversenyek
 Színes
 Színészek
 Zenészek, együttesek

 Legnépszerűbb képtárak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Érdekességek
 Byte kalkulátor
 Hosszúság-váltó
 Hőfokváltó
 Kínai állatjegyek
 Közösségek
 Öröknaptár

 Linkgyűjtemény
 Divat
 Fotósok
 Modellek
 Szépség, egészség
 Szépségversenyek
 Modellügynökségek
 Média
 Sportolók
 Színészek
 Zene, együttesek
 Zenészek

 Cégadatbázis
 Cégek főoldala
 Céghírek
 Elektronika, járművek
 Divatáruk, ékszerek, lakás
 Sport, szépség, egészség
 Szolgáltatások, fotózás, filmezés
 Utazás, vendéglátás, szórakozás



 Ma
 Valutaváltó
 Menetrendek
 Szálláskereső
 Rövidítés-kereső
Partnereink
     © 2001 - 2014 ModellVilág.hu     Adatvédelem     Impresszum     Médiaajánlat
eXTReMe Tracker