A tartalommarketing megkerülhetetlen a márkák számára
FACEBOOK TWITTER NETREVALO.HU GOOGLE+ INSTAGRAM YOUTUBE
CÉGADATBÁZIS SZÉPSÉGVERSENY HALL OF FAME GALÉRIA HÍREK LINKGYŰJTEMÉNY REGISZTRÁCIÓ BELÉPÉS KÖZÖSSÉG SÚGÓ
ADATBANK: MINDENKI GYERMEKEK HOSTESSEK MODELLEK STATISZTÁK SZÍNÉSZEK TÁNCOSOK ZENÉSZEK, ÉNEKESEK
CÍMLAP
Google

 Hírek
 Akciók, pályázatok, játék
 Casting, munka
 Divat, modellkedés, fotózás
 Egészség, szépség
 Film, színház
 Horoszkópok
 Interjúk
 Média, reklám, cégvilág
 Portrék
 Szépségversenyek
 Színes
 Szórakozás, programok
 Tudomány, technika
 Teszteld magad!
 Utazás, vendéglátás
 Zene

 Adatbank
 Minden jelentkező
 Gyermekek
 Hostessek/Hostok
 Modellek
 Statiszták
 Színészek
 Táncosok
 Zenészek, énekesek
 Részletes keresés

 Verseny
 Toplista
 Szabályzat
 Jelentkezés
 Nyeremények

 Legnépszerűbb oldalak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Felhasználói menü
 Bejelentkezés
 Elfelejtett jelszó kérése
 Kijelentkezés
 Regisztráció
 Tagok főoldala
 Üzenetek olvasása
 Jelentkezési feltételek
 Jótanácsok modelleknek

 A hét névnapjai
12. 12. Gabriella
12. 13. Luca, Otília
12. 14. Szilárda
12. 15. Valér
12. 16. Etelka, Aletta
12. 17. Lázár, Olimpia
12. 18. Auguszta

 Látogatók
Jelenleg itt:         47
Bejelentkezve:       0
Regisztrált:     12355

 Stat
Üzenet:       1147898
Látogató:    8893210
Letöltés:    103118056

 Közösség



 A tartalommarketing megkerülhetetlen a márkák számára 2016. 02. 26


Megkérdőjelezhetetlen tény, hogy a fiatal generációk egyre tudatosabban kerülik a reklámokat, és egyre kritikusabb szemmel figyelik az egész médiaszektort. Erre a jelenségre adhat választ a contentmarketing.


A Pécsi Tudományegyetem kutatásából kiderült például, hogy a Z-generáció átlagosan napi 4-6 órát tölt médiafogyasztással, de főként háttértevékenységként, ugyanakkor kiugróan hitelesnek tartják a vloggereket. Többek közt erre a jelenségre hoz egyfajta megoldást a tartalommarketing. De mit is értünk pontosan alatta? Mi kell ahhoz, hogy hatékonyan működjön? És miként lehet hitelesen létrehozni? Ezekre a kérdésekre keresték a választ a szakemberek a CM Sales által szervezett content marketing konferencián. A résztvevők közt hazai márkák marketing szakemberei, a Central Média képviselői, ügynökségi vezetők, egy marketing tanácsadó és a Pécsi Tudományegyetem kutatója is jelen voltak.

A Central Médiacsoport székházában tartott konferencia megnyitóján Steff József, a cég kereskedelmi igazgatója elmondta, a rendezvénnyel az volt a céljuk, hogy a területen érintett szereplők minden oldalról meg tudják vizsgálni a tartalommarketingben rejlő lehetőségeket, közösen megoldásokat keressenek a kihívásokra, és az interaktív kerekasztal beszélgetés során ötleteket is cseréljenek.


De mi is az a tartalommarketing?

Pácsonyi Daniella, az NLCafé főszerkesztője és Tóth László, a Possible ügynökség account directora előadásukban rámutattak, hogy a fizetett PR-cikkek kora nagy valószínűséggel lejárt, és helyét a mostanában egyre népszerűbb tartalommarketing veheti át. A prezentációban kitértek arra is, mi kell ahhoz, hogy működhessen ez a hazai piacon viszonylag friss kommunikációs forma, és milyen eszközök tudják a lehető leghatékonyabbá tenni az ügyfelek számára.

Ha egy márka kommunikálni szeretne, különböző platformokon keresztül kerülhet a fogyasztók elé. Ezek a fizetett, a szerzett és a saját média - derült ki Ritter Tamás, a CM Sales content marketing üzletágának értékesítési igazgatójának előadásából. Ritter prezentációjában a saját média előnyeit emelte ki, arra buzdítva minden márkát, hogy amikor csak engedik a kommunikációs keretek, alkalmazzanak saját médiafelületeket.


Változó trendek, egy új generáció

Glózer Rita, a Pécsi Tudományegyetem (PTE) adjunktusa egy egészen más oldalról mutatta be a változó trendek mögött meghúzódó okokat, amikor ismertette a PTE által végzett Z-generációs kutatás főbb eredményeit. Kiderült többek közt, hogy az 1996 és 2010 között született fiatalok (az úgynevezett digitális bennszülöttek) tudatosan kerülik a reklámokat, alig olvasnak nyomtatott termékeket, ugyanakkor kiemelten hitelesnek tartják a Youtube-csatornákat.

Szabó Gergő, a Special Effects Media ügyvezetője szintén megerősítette a kutatás eredményeit. Véleménye szerint a vloggerek titka a hiteles személyiségekben rejlik, és nem szükséges hozzájuk profi technikai háttér vagy tudás. "A lényeg, hogy ezeket a videókat gyakorlatilag bárki meg tudná csinálni. Éppen ezért érzik úgy a nézők, hogy a vloggerek olyanok, mint ők maguk" - fogalmazott. Ugyanakkor kiemelte, hogy szerinte videó fogyasztási szempontból hasznosabb C-generációról beszélni, a kifejezést ők a Special Effects-nél az 1980 után született fiatalok többségére használják.


A content a lényeg

Bihari Viktória, a Be Social kreatív igazgatója arról beszélt, hogy mi is a jó social media tartalom, és mi a különbség a Facebook-os lájkok száma és a tényleges értékesítés mértéke között. Mint elmondta, szerinte a hazai piacon sok márka fél a humor használatától, pedig nem szabad elfelejteni, hogy a social media oldalakra elsősorban szórakozni járnak az emberek. Tapasztalata szerint a fiatal generáció az őszinteségre, a hitelességre és az emberközeli tartalomra fogékony.

Damjanovics Nebojsa inbound és revenue marketingtanácsadó szintén a content erejét hangsúlyozta. Mint ő is kiemelte, a jó tartalom csak akkor jó tartalom, ha közben el is tud adni. Véleménye szerint ehhez az szükséges, hogy a márkák a lehető legjobban be tudják határolni a célcsoportjaikat, és jobban megismerve őket célzott üzeneteket tudjanak megfogalmazni feléjük.


Működő megoldások

Starcsevity Andrea, a VOLVO marketing igazgatója és Kustánczi Norbet, a 24.hu főszerkesztője egy közösen megvalósított projekt kapcsán mutatták be, hogy szerintük mi a sikeres tartalommarketing titka. Az előadásban a brieftől a megvalósításig ismertették a folyamatokat, és elárulták, hogy mikor milyen vezérelv húzódott meg a döntések mögött.

A Normaflore Mesedoboz kampányát Reviczky Judit, a Sanofi brandmanagere és Rusvai Richárd, a CM Sales digitális értékesítési fejlesztések vezetője ismertette. A cél a Normaflore a piacon egyébként is kiemelt helyének megtartása, és a márka "love brand" imidzsének megteremtése volt. "Az új megoldások egy gyógyszermárka érdekében különösen sok kihívást rejtenek magunkban, ugyanis a gyógyszerek kommunikációja szigorú szabályozás alá esik" - mutatott rá a brandmanager.

Gábos Anna, az Unilever skin category managare a Baba termékcsalád kapcsán szintén nehézségekről számolt be. Mint elmondta, náluk nem a szigorú szabályozás, hanem az új megoldások management-szintű elfogadtatása jelenti a fő kihívást. Esettanulmányával éppen azért arra kívánt rámutatni, hogy az egyszerű, hagyományos megoldások is kifejezetten sikeresek tudnak lenni.


    Forrás: marketinginfo   Küldd el ismerősödnek!
  

 Szavazás

 Hall of Fame
 Nemzetközi királynők
 Nemzetközi hercegnők
 Nemzetközi címlapmodellek
 Királynők
 Hercegnők
 Címlapmodellek
 Topmodellek

 További képtárak
 Galéria főoldal
 Összes képtár
 Divat
 Média
 Modellek
 Rendezvények, bulik
 Sportolók
 Szépségversenyek
 Színes
 Színészek
 Zenészek, együttesek

 Legnépszerűbb képtárak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Érdekességek
 Byte kalkulátor
 Hosszúság-váltó
 Hőfokváltó
 Kínai állatjegyek
 Közösségek
 Öröknaptár

 Linkgyűjtemény
 Divat
 Fotósok
 Modellek
 Szépség, egészség
 Szépségversenyek
 Modellügynökségek
 Média
 Sportolók
 Színészek
 Zene, együttesek
 Zenészek

 Cégadatbázis
 Cégek főoldala
 Céghírek
 Elektronika, járművek
 Divatáruk, ékszerek, lakás
 Sport, szépség, egészség
 Szolgáltatások, fotózás, filmezés
 Utazás, vendéglátás, szórakozás



 Ma
 Valutaváltó
 Menetrendek
 Szálláskereső
 Rövidítés-kereső
Partnereink
     © 2001 - 2014 ModellVilág.hu     Adatvédelem     Impresszum     Médiaajánlat
eXTReMe Tracker