A MasterCard kutatása a Valentin-napi vásárlási szokásokról
ÉKSZERBIZSU.HU FACEBOOK TWITTER NETREVALO.HU INSTAGRAM YOUTUBE
Ékszerbizsu.hu
CÉGADATBÁZIS SZÉPSÉGVERSENY HALL OF FAME GALÉRIA HÍREK LINKGYŰJTEMÉNY REGISZTRÁCIÓ BELÉPÉS KÖZÖSSÉG SÚGÓ
ADATBANK: MINDENKI GYERMEKEK HOSTESSEK MODELLEK STATISZTÁK SZÍNÉSZEK TÁNCOSOK ZENÉSZEK, ÉNEKESEK
CÍMLAP
Google

 Hírek
 Akciók, pályázatok, játék
 Casting, munka
 Divat, modellkedés, fotózás
 Egészség, szépség
 Film, színház
 Horoszkópok
 Interjúk
 Média, reklám, cégvilág
 Portrék
 Szépségversenyek
 Színes
 Szórakozás, programok
 Tudomány, technika
 Teszteld magad!
 Utazás, vendéglátás
 Zene

 Adatbank
 Minden jelentkező
 Gyermekek
 Hostessek/Hostok
 Modellek
 Statiszták
 Színészek
 Táncosok
 Zenészek, énekesek
 Részletes keresés

 Verseny
 Toplista
 Szabályzat
 Jelentkezés
 Nyeremények

 Legnépszerűbb oldalak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Felhasználói menü
 Bejelentkezés
 Elfelejtett jelszó kérése
 Kijelentkezés
 Regisztráció
 Tagok főoldala
 Üzenetek olvasása
 Jelentkezési feltételek
 Jótanácsok modelleknek

 A hét névnapjai
12. 11. Árpád
12. 12. Gabriella
12. 13. Luca, Otília
12. 14. Szilárda
12. 15. Valér
12. 16. Etelka, Aletta
12. 17. Lázár, Olimpia

 Látogatók
Jelenleg itt:         53
Bejelentkezve:       0
Regisztrált:     12077

 Stat
Üzenet:       1153081
Látogató:    9086624
Letöltés:    139577320

 Közösség



 A MasterCard kutatása a Valentin-napi vásárlási szokásokról 2016. 02. 13


Magyarországon a Valentin-naphoz köthető kártyás vásárlások 67 százalékát az éttermi költések teszik ki, míg a legkevesebb tranzakció a virág- és ékszerüzletekben történik (2-2%)-derült ki a MasterCard kutatásából.


A "MasterCard Love Index" megállapításai több mint 200 ország vásárlási szokásairól adnak átfogó képet. Az index összeállításához hitel-, betéti és előre fizetett (prepaid) kártyák adatait vizsgálták 2013-ban, 2014-ben és 2015-ben, a február 11. és 14. közötti időszakban. A kutatás során nem csak a vásárlások nagyságát és az elköltött összegeket vették górcső alá, de a Valentin-naphoz köthető tranzakciók fajtáit is elemezték.

A felmérés megállapította, hogy minden régióban nőtt a Valentin-naphoz köthető vásárlások száma 2013 és 2015 között, átlagosan 22 százalékkal. Az adatokból az is látszik, hogy az ajándékozás helyett sok esetben inkább közös élményeket keresnek a kártyabirtokosok.

"Az, hogy hol lakunk, mindenképpen meghatározhatja a vásárlási szokásainkat és azt is, hogy milyen élményeket keresünk. A MasterCard Love Index bemutatja a globális és regionális vásárlási trendeket, így segíti a kereskedőket abban, hogy személyre szabott Valentin-napi ajánlatokkal készülhessenek" - mondta Eölyüs Endre, a MasterCard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.


A tanulmányból az derült ki, hogy világszerte markáns különbségek lehetnek a Valentin-napi vásárlási szokásokban:

- Az élmény fontosabb, mint az ajándék: A világon megfigyelhető vásárlási minták azt mutatják, hogy egyre többen töltik a kedvesükkel a Valentin-napot étteremben (33%) vagy szállodában (28%). Az éttermi ünneplés Latin-Amerikában (54%) és az Egyesült Államokban (38%) a legnépszerűbb, míg Ázsiában és a Csendes-óceáni térségben, valamint Európában és a Közel-Keleten a szállodafoglalás a jellemzőbb.

- A virág még mindig népszerű: A vizsgált három év alatt általánosságban egy kisebb visszaesés volt megfigyelhető a virág- és képeslap-eladásban. Magyarországon sem ezek a legnépszerűbb ajándékok, a 2015-ös tranzakciók mindössze 6 százalékát tették ki a virág és képeslap vásárlások. Latin-Amerikában ugyanakkor majdnem megduplázódott a virágeladás ebben az időszakban, míg Közel-Kelet volt az egyetlen régió, ahol a képeslapvásárlás nőtt meg jelentősen.

- A személyes kapcsolat: Az egész világon a vásárlók 90%-a személyesen vette meg az ajándékát, míg 6% az online vásárlást részesítette előnyben. Az európai felhasználók vásároltak az interneten leginkább, minden ötödik vásárló (21%) szerezte be így a meglepetést.


Az online vásárlás terjedése megállíthatatlan, akadhatnak mégis olyan helyzetek, amikor a fogyasztók szívesebben mennek el személyesen egy üzletbe, hogy kézbe vegyék, megtapintsák a megvásárolni kívánt terméket. A MasterCard kutatása szerint a Valentin-nap éppen ilyen alkalom, a szeretet kifejezésére szánt ajándékokat ugyanis inkább személyesen veszik meg a felhasználók világszerte. Hazánkban is jellemző ez a trend, 2015-ben a vásárlók 81 százaléka személyesen ment el az üzletekbe, míg 19 százalékuk vásárolt online.


    Forrás: marketinginfo   Küldd el ismerősödnek!
  

 Szavazás

 Hall of Fame
 Nemzetközi királynők
 Nemzetközi hercegnők
 Nemzetközi címlapmodellek
 Királynők
 Hercegnők
 Címlapmodellek
 Topmodellek

 További képtárak
 Galéria főoldal
 Összes képtár
 Divat
 Média
 Modellek
 Rendezvények, bulik
 Sportolók
 Szépségversenyek
 Színes
 Színészek
 Zenészek, együttesek

 Legnépszerűbb képtárak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Érdekességek
 Byte kalkulátor
 Hosszúság-váltó
 Hőfokváltó
 Kínai állatjegyek
 Közösségek
 Öröknaptár

 Linkgyűjtemény
 Divat
 Fotósok
 Modellek
 Szépség, egészség
 Szépségversenyek
 Modellügynökségek
 Média
 Sportolók
 Színészek
 Zene, együttesek
 Zenészek

 Cégadatbázis
 Cégek főoldala
 Céghírek
 Elektronika, járművek
 Divatáruk, ékszerek, lakás
 Sport, szépség, egészség
 Szolgáltatások, fotózás, filmezés
 Utazás, vendéglátás, szórakozás



 Ma
 Valutaváltó
 Menetrendek
 Szálláskereső
 Rövidítés-kereső
Partnereink
     © 2001 - 2014 ModellVilág.hu     Adatvédelem     Impresszum     Médiaajánlat
eXTReMe Tracker