A 10 legfontosabb mobiltrend
ÉKSZERBIZSU.HU FACEBOOK TWITTER NETREVALO.HU INSTAGRAM YOUTUBE
Ékszerbizsu.hu
CÉGADATBÁZIS SZÉPSÉGVERSENY HALL OF FAME GALÉRIA HÍREK LINKGYŰJTEMÉNY REGISZTRÁCIÓ BELÉPÉS KÖZÖSSÉG SÚGÓ
ADATBANK: MINDENKI GYERMEKEK HOSTESSEK MODELLEK STATISZTÁK SZÍNÉSZEK TÁNCOSOK ZENÉSZEK, ÉNEKESEK
CÍMLAP
Google

 Hírek
 Akciók, pályázatok, játék
 Casting, munka
 Divat, modellkedés, fotózás
 Egészség, szépség
 Film, színház
 Horoszkópok
 Interjúk
 Média, reklám, cégvilág
 Portrék
 Szépségversenyek
 Színes
 Szórakozás, programok
 Tudomány, technika
 Teszteld magad!
 Utazás, vendéglátás
 Zene

 Adatbank
 Minden jelentkező
 Gyermekek
 Hostessek/Hostok
 Modellek
 Statiszták
 Színészek
 Táncosok
 Zenészek, énekesek
 Részletes keresés

 Verseny
 Toplista
 Szabályzat
 Jelentkezés
 Nyeremények

 Legnépszerűbb oldalak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Felhasználói menü
 Bejelentkezés
 Elfelejtett jelszó kérése
 Kijelentkezés
 Regisztráció
 Tagok főoldala
 Üzenetek olvasása
 Jelentkezési feltételek
 Jótanácsok modelleknek

 A hét névnapjai
12. 11. Árpád
12. 12. Gabriella
12. 13. Luca, Otília
12. 14. Szilárda
12. 15. Valér
12. 16. Etelka, Aletta
12. 17. Lázár, Olimpia

 Látogatók
Jelenleg itt:         71
Bejelentkezve:       0
Regisztrált:     12077

 Stat
Üzenet:       1153081
Látogató:    9087298
Letöltés:    139578039

 Közösség



 A 10 legfontosabb mobiltrend 2016. 02. 06


Megjelent a Zenith Optimedia új felmérése, ami a fogyasztók mobilhasználati szokásait vizsgálja.


A Zenith Optimedia világszerte figyelte a mobilos tartalomfogyasztási trendeket, és a hozzá kapcsolódó marketing világát - írja a horizont.net. "A Zenith által felsorolt trendek mind rendkívül fontosak" - mondta René Lamsfuss, a Ninah tanácsadócég igazgatója. "Ismeretük segít eligazodni a fogyasztói élmények dzsungelében, és pontosabban meghatározni a kommunikációs és marketing célokat."

Az Adidas például kiválóan ötvözte a 3D-s nyomtatást és a mobiltechnológiát tavalyi Futurecraft 3D nevű kampányában - írja a portál. A kampány lényege az volt, hogy az emberek saját, személyre szabott, 3D-s nyomtatással készült belső cipőtalpat kaphattak. A cél egy olyan gyártási technológia megalkotása volt, amely során kielemezik a vásárló járását, futását (egy speciális felületen), majd a mobiltechnológia segítségével az adatokat feldolgozzák és elküldik a 3d-s nyomtatónak, a kiprintelt cipő pedig tökéletesen illik az illető lábához és mozgásához. A Zenith szerint a 3D-s nyomtatás alapjaiban változtathatja meg a fogyasztói élményt az elkövetkező 20 évben, ez az eszköz ugyanis sok iparágat eltolhat a sorozatgyártástól a személyre szabás irányába.

A kiterjesztett valóság viszont még finoman szólva sem vetette meg a lábát a marketingesek eszköztárában. A Google első próbálkozása, a Google Glass nem lett sikeres, a portál szerint inkább a komplexebb élményt nyújtó virtuális sisakoké, valamint a VR mobilalkalmazásoké a jövő. A Zenith Optimedia tavaly készítette el első 360 fokos Facebook videóját a Nestlé megbízásából.

A harmadik nagy technológiai lehetőség a mobilfizetés. Több új vállalat is belépett a közelmúltban erre a piacra, például az SQWallett, a Paymey és az Otto leányvállalata, a Yapital, de itt már évek óta jelen vannak nagy játékosok: az Apple, az Ebay (Paypal), a Google vagy a Samsung. Jelentős szerepe van Kínának, a távol-keleti országban több meghatározó mobilpénz-börze és fizetési szolgáltatás is született.

Sokan még mindig csak ismerkednek a gépi beszédfelismerős nyújtotta lehetőségekkel. Az olyan alkalmazásokat, mint a Siris vagy a Co nagyon kevesen használják. A Zenith szerint azonban ez változhat, és éppen idén jöhet el az áttörés.

Az m-kereskedelem is fontos trend, ahol a személyre szabhatóság a kulcsszó. Mindez már csak azért is fontos, mert sok felhasználót a folyamat személytelensége tart vissza az online vásárlástól, a felmérés során minden harmadik ember mondta, hogy szeret beszélni az eladóval, mielőtt vesz valamit. Erre az igényre reagált a Miss Selfridge és a Top Shop, amikor megalkotta saját Persona Shopper alkalmazását, amelyben egy mesterséges intelligencia helyettesíti az eladót. A Zenith szerint az élelmiszerek, az elektronika és a bútor szegmensekben is egyre meghatározóbb lesz a mobilos vásárlás szerepe.

A Zenith szerint további trend a natív hirdetések elterjedése, az instant üzenetek és az emoticon kommunikáció, a popup-boltok és az aznapi házhozszállítás. A fenti trendekkel lehet a leghatékonyabban elérni az Y- és a Z-generációt, amely már a digitális eszközök között nő(tt) fel.


    Forrás: marketinginfo   Küldd el ismerősödnek!
  

 Szavazás

 Hall of Fame
 Nemzetközi királynők
 Nemzetközi hercegnők
 Nemzetközi címlapmodellek
 Királynők
 Hercegnők
 Címlapmodellek
 Topmodellek

 További képtárak
 Galéria főoldal
 Összes képtár
 Divat
 Média
 Modellek
 Rendezvények, bulik
 Sportolók
 Szépségversenyek
 Színes
 Színészek
 Zenészek, együttesek

 Legnépszerűbb képtárak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Érdekességek
 Byte kalkulátor
 Hosszúság-váltó
 Hőfokváltó
 Kínai állatjegyek
 Közösségek
 Öröknaptár

 Linkgyűjtemény
 Divat
 Fotósok
 Modellek
 Szépség, egészség
 Szépségversenyek
 Modellügynökségek
 Média
 Sportolók
 Színészek
 Zene, együttesek
 Zenészek

 Cégadatbázis
 Cégek főoldala
 Céghírek
 Elektronika, járművek
 Divatáruk, ékszerek, lakás
 Sport, szépség, egészség
 Szolgáltatások, fotózás, filmezés
 Utazás, vendéglátás, szórakozás



 Ma
 Valutaváltó
 Menetrendek
 Szálláskereső
 Rövidítés-kereső
Partnereink
     © 2001 - 2014 ModellVilág.hu     Adatvédelem     Impresszum     Médiaajánlat
eXTReMe Tracker