Négy jóslat az e-kereskedelemről 2016-ra
ÉKSZERBIZSU.HU FACEBOOK TWITTER NETREVALO.HU INSTAGRAM YOUTUBE
Ékszerbizsu.hu
CÉGADATBÁZIS SZÉPSÉGVERSENY HALL OF FAME GALÉRIA HÍREK LINKGYŰJTEMÉNY REGISZTRÁCIÓ BELÉPÉS KÖZÖSSÉG SÚGÓ
ADATBANK: MINDENKI GYERMEKEK HOSTESSEK MODELLEK STATISZTÁK SZÍNÉSZEK TÁNCOSOK ZENÉSZEK, ÉNEKESEK
CÍMLAP
Google

 Hírek
 Akciók, pályázatok, játék
 Casting, munka
 Divat, modellkedés, fotózás
 Egészség, szépség
 Film, színház
 Horoszkópok
 Interjúk
 Média, reklám, cégvilág
 Portrék
 Szépségversenyek
 Színes
 Szórakozás, programok
 Tudomány, technika
 Teszteld magad!
 Utazás, vendéglátás
 Zene

 Adatbank
 Minden jelentkező
 Gyermekek
 Hostessek/Hostok
 Modellek
 Statiszták
 Színészek
 Táncosok
 Zenészek, énekesek
 Részletes keresés

 Verseny
 Toplista
 Szabályzat
 Jelentkezés
 Nyeremények

 Legnépszerűbb oldalak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Felhasználói menü
 Bejelentkezés
 Elfelejtett jelszó kérése
 Kijelentkezés
 Regisztráció
 Tagok főoldala
 Üzenetek olvasása
 Jelentkezési feltételek
 Jótanácsok modelleknek

 A hét névnapjai
12. 11. Árpád
12. 12. Gabriella
12. 13. Luca, Otília
12. 14. Szilárda
12. 15. Valér
12. 16. Etelka, Aletta
12. 17. Lázár, Olimpia

 Látogatók
Jelenleg itt:         55
Bejelentkezve:       0
Regisztrált:     12077

 Stat
Üzenet:       1153081
Látogató:    9086653
Letöltés:    139577349

 Közösség



 Négy jóslat az e-kereskedelemről 2016-ra 2016. 01. 29


Kevésbé lesznek unalmasak a webáruházak.


Tavaly is nagyot nőtt az e-kereskedelmi szektor, amely összesen 350 milliárd dollár forgalmat ért el - adta hírül az internet RETAILER. Szintén növekedett az online promóciók gyakorisága. Néhány éve a vállalatok évszakonként 3-4 kampánnyal, havonta pedig néhány promócióval jöttek ki. A portál szerint viszont mostanság a kereskedők egyre inkább úgy viselkednek, mint a médiavállalatok: tavaly sok cég heti szinten állt elő új promóciós kampányokkal, sőt volt, amelyik naponta. A verseny az árak és a kiszállítási idő terén is élesedett, de ez a két faktor a jövőben veszíthet a jelentőségéből.

Az e-kereskedelem alapja egyre kevésbé lesz a tranzakció, hanem az élmény - írja a portál. A tranzakcióalapú kereskedelemben az árakon és a hatékonyságon van a hangsúly. Az élmény alapú megközelítés lényege viszont az, hogy a kereskedő igyekezzen ráérezni, hogy mi az, ami a fogyasztót a termékhez vezeti, valamint az, hogy érzelmi kapcsolatot építsen ki a két fél között.

A fentiek alapján az IR az alábbi 4 faktorral számol az idei évre.


Leáldozik az egyarcú weboldalaknak

A webáruházak nagy része nagyjából ugyanúgy néz ki, lényegében promóciós bannerek mozaikja. Ez persze jól jön a kizárólag árakat néző fogyasztóknak és azoknak, akik pontosan tudják, hogy mit keresnek, de kevésbé értékes a fogyasztóval való kapcsolatépítés szempontjából. Ez pedig változásra sarkallhatja az új filozófiát egyre inkább magukévá tevő kereskedőket.


A kereskedők és a marketingesek hatékonyabban fognak együttműködni

A kereskedőknek, a merchandise-osoknak és az e-kereskedelmi menedzserekkel szorosabban kell együttműködniük, hogy új vásárlókat szerezzenek, és hogy megtartsák a meglevőket. A kereskedelem, a közösségi marketing és az ügyfélszolgálati teendők ugyanis egyre inkább egybeforrnak. Ezt pedig akkor lehet hatékonyan kezelni, ha a marketingesek és a kereskedők megosztják egymással tapasztalataikat, és integrálják egymás tudását.


Globalizálódás: centralizáció vagy lokalizáció?

A globális kereskedelem, kommunikációs és közösség korában élünk. Vége már azoknak az időknek, amikor a márkák egy vagy két nemzetközi honlapot üzemeltettek, ma már a globális e-kereskedelmi és marketing lábnyom a norma. A globális növekedés közben viszont sok márka elveszíti a megfelelő egyensúlyt a lokalizáció és a centralizáció között. Fontos, hogy a márka alap üzenete maradjon a középpontba mindenhol, de közben minden régióban meg kell találni az adott piac kulcsát.


Még közelebb kerül egymáshoz az online és az offline kereskedelem

Az online vásárlás és a bolti élmény sokak szemében két teljesen eltérő dolog. A webes vásárlás a hatékonyságról és a kényelemről szól. A bolti élmény viszont az emberközi kapcsolatokról, a közvetlenségről és a "saját szemmel" való tájékozódásról. A többcsatornás megoldások terjedése viszont folyamatosan mossa el a két vásárlási mód közötti különbségeket. A bolti vásárlók megnézhetik azokat a termékeket is, amik nincsenek éppen jelen az adott üzletben, és digitális asszisztenst is kérhetnek, sőt most már a telefonjukkal is fizethetnek. Az online vásárlók kérhetnek valódi segítőt, kommunikálhatnak a vállalattal a közösségi csatornákon, és akár a rendelés napján megkaphatják a megvásárolt árut.


    Forrás: marketinginfo   Küldd el ismerősödnek!
  

 Szavazás

 Hall of Fame
 Nemzetközi királynők
 Nemzetközi hercegnők
 Nemzetközi címlapmodellek
 Királynők
 Hercegnők
 Címlapmodellek
 Topmodellek

 További képtárak
 Galéria főoldal
 Összes képtár
 Divat
 Média
 Modellek
 Rendezvények, bulik
 Sportolók
 Szépségversenyek
 Színes
 Színészek
 Zenészek, együttesek

 Legnépszerűbb képtárak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Érdekességek
 Byte kalkulátor
 Hosszúság-váltó
 Hőfokváltó
 Kínai állatjegyek
 Közösségek
 Öröknaptár

 Linkgyűjtemény
 Divat
 Fotósok
 Modellek
 Szépség, egészség
 Szépségversenyek
 Modellügynökségek
 Média
 Sportolók
 Színészek
 Zene, együttesek
 Zenészek

 Cégadatbázis
 Cégek főoldala
 Céghírek
 Elektronika, járművek
 Divatáruk, ékszerek, lakás
 Sport, szépség, egészség
 Szolgáltatások, fotózás, filmezés
 Utazás, vendéglátás, szórakozás



 Ma
 Valutaváltó
 Menetrendek
 Szálláskereső
 Rövidítés-kereső
Partnereink
     © 2001 - 2014 ModellVilág.hu     Adatvédelem     Impresszum     Médiaajánlat
eXTReMe Tracker