|
Egyre többet YouTube-oznak a divatmárkák | 2014. 09. 12 |
|
A digitális médiában a többi szektor mögött hagyományosan egy lépéssel lemaradó divatmárkák mostanában kezdik kiaknázni a legnagyobb videomegosztó oldal nyújtotta lehetőségeket.
Egyre több online videót gyártanak a nagy divatcégek - adta hírül a THE WALL STREET JOURNAL. Hogy ez mennyire újdonság számukra, azt jól mutatja, hogy a legnépszerűbb Chanel is mindössze 270 ezer követővel rendelkezik a YouTube-on.
A márka videóit 6,2 millióan tekintik meg havonta. Ezen a területen egyébként a Dior az éllovas 9,3 millió havi megtekintéssel. A Dolce & Gabbana 67 ezer követővel és 4,2 milliós havi megtekintési mutatóval rendelkezik.
|
|
|
Forrás: marketinginfo |
Küldd el ismerősödnek!
|
|
|
|
|