|
A közösségi média a leghatékonyabb B2B csatorna | 2014. 09. 12 |
|
A marketingesek több mint kétharmada (78%) véli úgy, hogy a közösségi média a leghatékonyabb terep a céges célközönségű kampányok számára - derül ki az Omobono kutatásából.
A megkérdezettek 38 százaléka mondta, hogy ha váratlan kiegészítést kapna marketing büdzséjéhez, akkor azt a közösségi felületeken költené el, míg 39 százalék appokra és optimalizálásra tapsolná el - derül ki a THEDRUM cikkéből. "A közösségi médián folyó üzletelés nagy utat tett meg rövid idő alatt, és az idei évben világosan látszik, hogy a B2B közösség is arra tart, amerre a fogyasztók" - nyilatkozta Francesca Brosan, az Omobono elnöke.
A kutatásból az is kiderült, hogy marketingesek mindössze 16 százaléka biztos abban, hogy a kampányokba fektetett pénzek megtérülnek. A minta 70 százaléka azt is megvallotta, hogy szakértői segítségre van szüksége a digitális döntések meghozatalához.
|
|
|
Forrás: marketinginfo |
Küldd el ismerősödnek!
|
|
|
|
|