Újabb 15 magyar Ikarus áll forgalomba Budapesten
ÉKSZERBIZSU.HU FACEBOOK TWITTER NETREVALO.HU INSTAGRAM YOUTUBE
Ékszerbizsu.hu
CÉGADATBÁZIS SZÉPSÉGVERSENY HALL OF FAME GALÉRIA HÍREK LINKGYŰJTEMÉNY REGISZTRÁCIÓ BELÉPÉS KÖZÖSSÉG SÚGÓ
ADATBANK: MINDENKI GYERMEKEK HOSTESSEK MODELLEK STATISZTÁK SZÍNÉSZEK TÁNCOSOK ZENÉSZEK, ÉNEKESEK
CÍMLAP
Google

 Hírek
 Akciók, pályázatok, játék
 Casting, munka
 Divat, modellkedés, fotózás
 Egészség, szépség
 Film, színház
 Horoszkópok
 Interjúk
 Média, reklám, cégvilág
 Portrék
 Szépségversenyek
 Színes
 Szórakozás, programok
 Tudomány, technika
 Teszteld magad!
 Utazás, vendéglátás
 Zene

 Adatbank
 Minden jelentkező
 Gyermekek
 Hostessek/Hostok
 Modellek
 Statiszták
 Színészek
 Táncosok
 Zenészek, énekesek
 Részletes keresés

 Verseny
 Toplista
 Szabályzat
 Jelentkezés
 Nyeremények

 Legnépszerűbb oldalak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Felhasználói menü
 Bejelentkezés
 Elfelejtett jelszó kérése
 Kijelentkezés
 Regisztráció
 Tagok főoldala
 Üzenetek olvasása
 Jelentkezési feltételek
 Jótanácsok modelleknek

 A hét névnapjai
01. 30. Martina
01. 31. Marcella
02. 01. Ignác
02. 02. Karolina, Aida
02. 03. Balázs
02. 04. Ráhel
02. 05. Ágota, Ingrid

 Látogatók
Jelenleg itt:         37
Bejelentkezve:       0
Regisztrált:     12086

 Stat
Üzenet:       1153130
Látogató:    9317400
Letöltés:    140584442

 Közösség



 Újabb 15 magyar Ikarus áll forgalomba Budapesten 2014. 07. 04


Megszületett a döntés: újabb 15 vadonatúj, Magyarországon összeszerelt alacsonypadlós Ikarus autóbusz állhat forgalomba Budapesten. Az autóbuszok beszerzése a Budapesti Közlekedési Központ által biztosított forrásokból valósul meg, a végső összeszerelést és az üzemeltetést a BKV végzi.


A BKK és a BKV döntése értelmében a korábbi 3 után még 15 darab vadonatúj magyar busz érkezik Budapestre, így folytatódik a magyar buszok újbóli térhódítása a fővárosban, több mint 10 év után. Az Ikarus V127 típusú tizenkét méter hosszú szóló, alacsonypadlós autóbuszokat korszerű, a legszigorúbb károsanyag-kibocsátási normáknak is megfelelő dízelmotorok hajtják. A buszok vételára 52 millió forint, mely további összesen 3,5 millió forintos anyagbeszerzéssel (pl. festék, akkumulátor, gumi) és körülbelül 2,5 millió forint értékű BKV által elvégzett végső összeszerelési és fényezési munkával egészül ki, ezért ez igen kedvező végső beszerzési árat jelent.

Az alacsonypadlós szóló Ikarus autóbuszok egy kísérleti jellegű projektben, az úgynevezett PKD (partially knocked down kit)-konstrukcióban készülnek. A PKD-megoldás lényege, hogy a gyártó csak a jármű karosszériáját gyártja le, vagyis a minden elemében új busz alkatrészek formájában érkezik a Magyar Autóbuszgyártó Kft.-től a BKV-ba. Az összeszerelést, a fényezést, a belső tér kialakítását a BKV végzi. Ezzel a módszerrel az új buszok költséghatékonyabban készülnek egy komplett jármű vásárlásához képest, ezenkívül a jármű kialakítása a budapesti utasigényekre szabható. Számos járulékos értéket is hordoz a projekt, hiszen a gyártásban részt vevő személyzet olyan tapasztalatokkal gazdagodik, amellyel nemcsak a későbbi karbantartásra készül fel, de az új technológiákat elsajátítva más típusoknál is alkalmazható tudásra tesz szert. A saját gyártású jármű iránt kialakul az elköteleződés, ez pedig stabil alapot teremt a gondos üzemeltetéshez.

A BKK és a BKV közötti közszolgáltatási szerződés beruházási programja alapján már elkészült első 3 alacsonypadlós szóló Ikarus Budán állt forgalomba. Ez a három autóbusz eddig összesen több mint 4400 kilométert tett meg mintegy 326 órás hasznos üzemidő alatt, s ebből összesen csak 3 kisebb olyan meghibásodás fordult elő, amely menetkimaradást vagy az érintett jármű lecserélését eredményezte. Az eddigi tapasztalatok tehát kedvezőek, és ezt figyelembe véve született döntés a további 15 jármű beszerzéséről. Az első három darab jármű üzemeltetése kapcsán szerzett tapasztalatokat a gyártó már felhasználja a következő szériánál és a kisebb hiányosságokat javítja, orvosolja.

Tarlós István főpolgármester határozott elvárása a BKK-tól a fővárosi buszflotta fejlesztése, megújítása. Ennek szellemében valósul meg a mostani beszerzés is. A BKK és a BKV célja, hogy korszerű alacsonypadlós, környezetkímélő autóbuszok jelenjenek meg Budapest útjain az elavult és költségesen üzemeltethető régi járművek helyett. Célunk, hogy 2018-ra már csak alacsonypadlós buszok közlekedjenek Budapest útjain.


    Forrás: BKK   Küldd el ismerősödnek!
  

 Szavazás

 Hall of Fame
 Nemzetközi királynők
 Nemzetközi hercegnők
 Nemzetközi címlapmodellek
 Királynők
 Hercegnők
 Címlapmodellek
 Topmodellek

 További képtárak
 Galéria főoldal
 Összes képtár
 Divat
 Média
 Modellek
 Rendezvények, bulik
 Sportolók
 Szépségversenyek
 Színes
 Színészek
 Zenészek, együttesek

 Legnépszerűbb képtárak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Érdekességek
 Byte kalkulátor
 Hosszúság-váltó
 Hőfokváltó
 Kínai állatjegyek
 Közösségek
 Öröknaptár

 Linkgyűjtemény
 Divat
 Fotósok
 Modellek
 Szépség, egészség
 Szépségversenyek
 Modellügynökségek
 Média
 Sportolók
 Színészek
 Zene, együttesek
 Zenészek

 Cégadatbázis
 Cégek főoldala
 Céghírek
 Elektronika, járművek
 Divatáruk, ékszerek, lakás
 Sport, szépség, egészség
 Szolgáltatások, fotózás, filmezés
 Utazás, vendéglátás, szórakozás



 Ma
 Valutaváltó
 Menetrendek
 Szálláskereső
 Rövidítés-kereső
Partnereink
     © 2001 - 2014 ModellVilág.hu     Adatvédelem     Impresszum     Médiaajánlat
eXTReMe Tracker