Válságban az online reklám?
FACEBOOK TWITTER NETREVALO.HU GOOGLE+ INSTAGRAM YOUTUBE
CÉGADATBÁZIS SZÉPSÉGVERSENY HALL OF FAME GALÉRIA HÍREK LINKGYŰJTEMÉNY REGISZTRÁCIÓ BELÉPÉS KÖZÖSSÉG SÚGÓ
ADATBANK: MINDENKI GYERMEKEK HOSTESSEK MODELLEK STATISZTÁK SZÍNÉSZEK TÁNCOSOK ZENÉSZEK, ÉNEKESEK
CÍMLAP
Google

 Hírek
 Akciók, pályázatok, játék
 Casting, munka
 Divat, modellkedés, fotózás
 Egészség, szépség
 Film, színház
 Horoszkópok
 Interjúk
 Média, reklám, cégvilág
 Portrék
 Szépségversenyek
 Színes
 Szórakozás, programok
 Tudomány, technika
 Teszteld magad!
 Utazás, vendéglátás
 Zene

 Adatbank
 Minden jelentkező
 Gyermekek
 Hostessek/Hostok
 Modellek
 Statiszták
 Színészek
 Táncosok
 Zenészek, énekesek
 Részletes keresés

 Verseny
 Toplista
 Szabályzat
 Jelentkezés
 Nyeremények

 Legnépszerűbb oldalak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Felhasználói menü
 Bejelentkezés
 Elfelejtett jelszó kérése
 Kijelentkezés
 Regisztráció
 Tagok főoldala
 Üzenetek olvasása
 Jelentkezési feltételek
 Jótanácsok modelleknek

 A hét névnapjai
11. 01. Mindenszentek napja, Marianna
11. 02. Achilles
11. 03. Győző
11. 04. Károly
11. 05. Imre
11. 06. Lénárd
11. 07. Rezső

 Látogatók
Jelenleg itt:         54
Bejelentkezve:       0
Regisztrált:     11835

 Stat
Üzenet:       1152071
Látogató:    8927061
Letöltés:    121863294

 Közösség



 Válságban az online reklám? 2014. 04. 14


Legalább 30 millió hamis megtekintést generál, s így dollár tízmilliókat mozgat meg kifinomult internetes robotok egy új generációja, amely már az online videós reklámokat sem kíméli.


Ezek a webes szoftverek egyetlen megtekintést képesek akár ezerként is láttatni a hirdetők számára, különböző oldalakba beépülve a valóságban nem létező - viszont persze kifizetett - forgalmat generálva a hirdetésekre.

A TubeMogul nevű hirdetési szoftvercég most három ilyen robotot azonosított, amelyek minden korábbi inkarnációnál bonyolultabbak, ezért hatékonyabbak, s egyben nehezebben is tetten érhetők - írja az Advertising Week.

A cég közzétette az általa talált fertőzött oldalak listáját, annak érdekében, hogy figyelmeztesse a hirdetőket a csalásra.

Az ügyre nemrég az online reklámszakmát tömörítő ernyőszervezet, az IAB gyűlésén hívták fel a figyelmet, ahol elhangzott, hogy a forgalmi csalás "válságos méreteket öltött", a Comscore piackutató szerint ugyanis a megtekintések több mint harmadát már gépek generálják. Felmerül a kérdés, hogy a forgalmi adatoknak így egyáltalán mennyi közük lehet a valósághoz.

A szervezet elnöke, Randall Rothenberg szerint csak a média-, a hirdetői és az ügynökségi oldal összefogásával oldható meg a probléma, hiszen mindenhol találni felelősöket.


    Forrás: marketinginfo   Küldd el ismerősödnek!
  

 Szavazás

 Hall of Fame
 Nemzetközi királynők
 Nemzetközi hercegnők
 Nemzetközi címlapmodellek
 Királynők
 Hercegnők
 Címlapmodellek
 Topmodellek

 További képtárak
 Galéria főoldal
 Összes képtár
 Divat
 Média
 Modellek
 Rendezvények, bulik
 Sportolók
 Szépségversenyek
 Színes
 Színészek
 Zenészek, együttesek

 Legnépszerűbb képtárak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Érdekességek
 Byte kalkulátor
 Hosszúság-váltó
 Hőfokváltó
 Kínai állatjegyek
 Közösségek
 Öröknaptár

 Linkgyűjtemény
 Divat
 Fotósok
 Modellek
 Szépség, egészség
 Szépségversenyek
 Modellügynökségek
 Média
 Sportolók
 Színészek
 Zene, együttesek
 Zenészek

 Cégadatbázis
 Cégek főoldala
 Céghírek
 Elektronika, járművek
 Divatáruk, ékszerek, lakás
 Sport, szépség, egészség
 Szolgáltatások, fotózás, filmezés
 Utazás, vendéglátás, szórakozás



 Ma
 Valutaváltó
 Menetrendek
 Szálláskereső
 Rövidítés-kereső
Partnereink
     © 2001 - 2014 ModellVilág.hu     Adatvédelem     Impresszum     Médiaajánlat
eXTReMe Tracker