"A PR szakma igényli a megújulást"
ÉKSZERBIZSU.HU FACEBOOK TWITTER NETREVALO.HU INSTAGRAM YOUTUBE
Ékszerbizsu.hu
CÉGADATBÁZIS SZÉPSÉGVERSENY HALL OF FAME GALÉRIA HÍREK LINKGYŰJTEMÉNY REGISZTRÁCIÓ BELÉPÉS KÖZÖSSÉG SÚGÓ
ADATBANK: MINDENKI GYERMEKEK HOSTESSEK MODELLEK STATISZTÁK SZÍNÉSZEK TÁNCOSOK ZENÉSZEK, ÉNEKESEK
CÍMLAP
Google

 Hírek
 Akciók, pályázatok, játék
 Casting, munka
 Divat, modellkedés, fotózás
 Egészség, szépség
 Film, színház
 Horoszkópok
 Interjúk
 Média, reklám, cégvilág
 Portrék
 Szépségversenyek
 Színes
 Szórakozás, programok
 Tudomány, technika
 Teszteld magad!
 Utazás, vendéglátás
 Zene

 Adatbank
 Minden jelentkező
 Gyermekek
 Hostessek/Hostok
 Modellek
 Statiszták
 Színészek
 Táncosok
 Zenészek, énekesek
 Részletes keresés

 Verseny
 Toplista
 Szabályzat
 Jelentkezés
 Nyeremények

 Legnépszerűbb oldalak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Felhasználói menü
 Bejelentkezés
 Elfelejtett jelszó kérése
 Kijelentkezés
 Regisztráció
 Tagok főoldala
 Üzenetek olvasása
 Jelentkezési feltételek
 Jótanácsok modelleknek

 A hét névnapjai
09. 28. Vencel
09. 29. Mihály
09. 30. Jeromos
10. 01. Malvin
10. 02. Petra
10. 03. Helga
10. 04. Ferenc

 Látogatók
Jelenleg itt:         88
Bejelentkezve:       0
Regisztrált:     12037

 Stat
Üzenet:       1152966
Látogató:    9360517
Letöltés:    137111254

 Közösség



 "A PR szakma igényli a megújulást" 2013. 12. 23


Decemberben Lakatos Zsófiát, a Hill+Knowlton Strategies ügyvezetőjét nevezték ki a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) elnökének. Az új vezetőt kérdeztük jövendőbeli terveiről.


A közelmúltban az MPRSZ irányvonala a hatékonyabb érdekvédelem irányába mozdult el. Mennyiben eltökéltek, hogy ezt folytatják?

Igen, az MPRSZ egyik legfontosabb feladata a szakmai szereplők és a szakma egészének érdekképviselete. Célunk, hogy a pr-szakma értéke és elismertsége nőjön, hivatásunk visszakerüljön méltó helyére. A szövetség vezetésében történt változásokból kitűnik a fiatalítás szándéka.

Generációváltásról beszélnek, ami részben igaz, de azért ne felejtsük el, hogy nem pályakezdők ülnek az elnökségben, hanem olyan szakemberek, akik legalább 10-15 éve ezen a területen tevékenykednek. A közgyűlés döntése a tisztújításon azt jelzi, hogy a szakma igényli a megújulást, és én biztos vagyok benne, hogy az új elnökség képes lesz megújítani a szövetséget és ezzel pozitívan befolyásolni az egész szakmát.


Szakmai programjában kiemelt szerepet szán a tagozatoknak és a képzéseknek. Milyen részleteket tudhatunk erről?

Nagyon sok tervünk van, de részleteket csak jövőre szeretnék elárulni, amikor az elnökség közzéteszi munkaprogramját. Az elmúlt évtizedekben több értékes projekt indult az MPRSZ-ben, amelyek részben elhaltak, s amelyeket talán újra fogunk indítani. S persze lesznek új kezdeményezések is, mint például a tagozatok. Első körben lobbi, CSR és HR tagozatban gondolkodom, de nyitott vagyok minden ötletre.


Ugyancsak kiemelt szerepet szánna a Jogi és Etikai Bizottságnak.

Szeretném, ha a bizottság úgy tudna működni, mint az Önszabályozó Reklám Testület, azaz a szakma önmaga állapítaná meg és tartatná be az etikai normákat. Korábban volt súlya annak, ha az MPRSZ állásfoglalásban elítélte egy-egy piaci szereplő tevékenységét és én ezt szeretném visszahozni. A szakmánk a bizalmon alapul és ezért létkérdés, hogy átláthatóan és etikusan működjünk, hosszú távon ez szükséges a fennmaradásunkhoz.


Nyilatkozata szerint fontosnak tartja, hogy a szövetség a jövőben nyitott és befogadó szervezet legyen. Milyen lépéseket tennének ez irányba?

Már fel is vettük a kapcsolatot több szakmai szervezettel és médiával. Azt gondolom, túl kicsi ez az ország ahhoz, hogy a különböző szakmák és szervezetek ne együttműködve, hanem egymás mellett vagy ellen dolgozzanak. A kommunikáció csak integráltan működik, egyik szakterület sem jobb vagy értékesebb, mint a többi.


Ön szerint szoros-e az együttműködés a PR- ügynökségek között, akár a szövetségen kívül is?

Inkább kapcsolatnak mondanám, mint szoros együttműködésnek. A vezető PR- ügynökségek ismerik egymást és jóban vannak, tartjuk egymással a kapcsolatot, megvitatunk szakmai kérdéseket. Attól, hogy egy-egy tender kapcsán ellenfelek vagyunk, nem kell ellenséggé válnunk. Bízom benne, hogy sok ügynökség be fog lépni az MPRSZ-be és a szövetség keretein belül megvalósulhat a szoros együttműködés is.


Társszervezetük a Magyar Marketing Szövetség élén szintén személyi változások történtek. Tervezik e hogy jobban kihasználják a két szervezet közötti szinergiákat?

Mindenképpen, ahogy a többi szakmai szövetséggel is. De erről még nem szeretnék nyilatkozni, amíg nincsenek részletes tervek.


Egyesek szerint még mindig neuralgikus viszony tapasztalható a PR és a marketingszakma között. Hogyan vélekedik erről?

Nagyon fontosnak tartom, hogy leszámoljunk azzal a mesterségesen generált kérdéssel, hogy a marketing vagy a PR fontosabb. Együtt kell működniük, mert csak így érnek el eredményt. Nem igaz, hogy a marketingesek utálják a PR- szakembereket és fordítva. Ahogy nem utáljuk az újságírókat sem és ők sem minket! A profi szakmai szereplők pontosan tudják, hogy a különféle szakterületeknek együtt kell dolgozniuk.




    Forrás: marketinginfo   Küldd el ismerősödnek!
Kiss Gergely
  

 Szavazás

 Hall of Fame
 Nemzetközi királynők
 Nemzetközi hercegnők
 Nemzetközi címlapmodellek
 Királynők
 Hercegnők
 Címlapmodellek
 Topmodellek

 További képtárak
 Galéria főoldal
 Összes képtár
 Divat
 Média
 Modellek
 Rendezvények, bulik
 Sportolók
 Szépségversenyek
 Színes
 Színészek
 Zenészek, együttesek

 Legnépszerűbb képtárak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Érdekességek
 Byte kalkulátor
 Hosszúság-váltó
 Hőfokváltó
 Kínai állatjegyek
 Közösségek
 Öröknaptár

 Linkgyűjtemény
 Divat
 Fotósok
 Modellek
 Szépség, egészség
 Szépségversenyek
 Modellügynökségek
 Média
 Sportolók
 Színészek
 Zene, együttesek
 Zenészek

 Cégadatbázis
 Cégek főoldala
 Céghírek
 Elektronika, járművek
 Divatáruk, ékszerek, lakás
 Sport, szépség, egészség
 Szolgáltatások, fotózás, filmezés
 Utazás, vendéglátás, szórakozás



 Ma
 Valutaváltó
 Menetrendek
 Szálláskereső
 Rövidítés-kereső
Partnereink
     © 2001 - 2014 ModellVilág.hu     Adatvédelem     Impresszum     Médiaajánlat
eXTReMe Tracker