Megdobja a keresőkampányokat a Facebook reklám
FACEBOOK TWITTER NETREVALO.HU GOOGLE+ INSTAGRAM YOUTUBE
CÉGADATBÁZIS SZÉPSÉGVERSENY HALL OF FAME GALÉRIA HÍREK LINKGYŰJTEMÉNY REGISZTRÁCIÓ BELÉPÉS KÖZÖSSÉG SÚGÓ
ADATBANK: MINDENKI GYERMEKEK HOSTESSEK MODELLEK STATISZTÁK SZÍNÉSZEK TÁNCOSOK ZENÉSZEK, ÉNEKESEK
CÍMLAP
Google

 Hírek
 Akciók, pályázatok, játék
 Casting, munka
 Divat, modellkedés, fotózás
 Egészség, szépség
 Film, színház
 Horoszkópok
 Interjúk
 Média, reklám, cégvilág
 Portrék
 Szépségversenyek
 Színes
 Szórakozás, programok
 Tudomány, technika
 Teszteld magad!
 Utazás, vendéglátás
 Zene

 Adatbank
 Minden jelentkező
 Gyermekek
 Hostessek/Hostok
 Modellek
 Statiszták
 Színészek
 Táncosok
 Zenészek, énekesek
 Részletes keresés

 Verseny
 Toplista
 Szabályzat
 Jelentkezés
 Nyeremények

 Legnépszerűbb oldalak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Felhasználói menü
 Bejelentkezés
 Elfelejtett jelszó kérése
 Kijelentkezés
 Regisztráció
 Tagok főoldala
 Üzenetek olvasása
 Jelentkezési feltételek
 Jótanácsok modelleknek

 A hét névnapjai
12. 18. Auguszta
12. 19. Viola
12. 20. Teofil
12. 21. Tamás
12. 22. Zénó
12. 23. Viktória
12. 24. Ádám, Éva

 Látogatók
Jelenleg itt:         57
Bejelentkezve:       0
Regisztrált:     12355

 Stat
Üzenet:       1147925
Látogató:    8885549
Letöltés:    103203748

 Közösség



 Megdobja a keresőkampányokat a Facebook reklám 2013. 11. 29


A Kenshoo digitális marketingcég kutatása szerint a fizetett keresőkampányok hatékonysága akár 30 %-kal növelhetők Facebook hirdetéssel kombinálva.


A társaság, a felmérés készítése során, mintegy 2500 kiskereskedelmi üzlet fizetett webkereső találatait elemezte az Egyesült Államokban. A vizsgált találatok egyik része keresőhirdetésekkel és Facebook reklámokkal egyaránt célozta a közönséget, míg a másik fele csak fizetett keresést alkalmazott.

Az eredmények azt mutatták, hogy a keresőreklám és a Facebook hirdetés kombinációja 30 %-kal több megtérülést produkált a reklámokra fordított kiadások tekintetében. A kettős használat ezenfelül 24 %-kal megdobta a megrendelések átlagértékét, mivel a közösségi hirdetés tehetősebb fogyasztókat vonzott a kiskereskedők felé.

Az átkattintási arány szintén növekedett- igaz szerényebb 7%-os mértékben- ennek ellenére a kutatócég szerint a közösségi reklám pozitív hatással van a fogyasztói tudatosságra és a márkamegítélésre.

Ennél talán még fontosabb eredmény, hogy a Kenshoo úgy találta, a fizetett keresőreklám és a Facebook aktivitás együttes használata 4,5%-kal csökkenti az ügyfél-szerzésenkénti költségek (CPA) rátáját- tájékoztatott a warc.com.


    Forrás: marketinginfo   Küldd el ismerősödnek!
  

 Szavazás

 Hall of Fame
 Nemzetközi királynők
 Nemzetközi hercegnők
 Nemzetközi címlapmodellek
 Királynők
 Hercegnők
 Címlapmodellek
 Topmodellek

 További képtárak
 Galéria főoldal
 Összes képtár
 Divat
 Média
 Modellek
 Rendezvények, bulik
 Sportolók
 Szépségversenyek
 Színes
 Színészek
 Zenészek, együttesek

 Legnépszerűbb képtárak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Érdekességek
 Byte kalkulátor
 Hosszúság-váltó
 Hőfokváltó
 Kínai állatjegyek
 Közösségek
 Öröknaptár

 Linkgyűjtemény
 Divat
 Fotósok
 Modellek
 Szépség, egészség
 Szépségversenyek
 Modellügynökségek
 Média
 Sportolók
 Színészek
 Zene, együttesek
 Zenészek

 Cégadatbázis
 Cégek főoldala
 Céghírek
 Elektronika, járművek
 Divatáruk, ékszerek, lakás
 Sport, szépség, egészség
 Szolgáltatások, fotózás, filmezés
 Utazás, vendéglátás, szórakozás



 Ma
 Valutaváltó
 Menetrendek
 Szálláskereső
 Rövidítés-kereső
Partnereink
     © 2001 - 2014 ModellVilág.hu     Adatvédelem     Impresszum     Médiaajánlat
eXTReMe Tracker