Magyarország: vállalatok digitális stratégiája nélkül
FACEBOOK TWITTER NETREVALO.HU GOOGLE+ INSTAGRAM YOUTUBE
CÉGADATBÁZIS SZÉPSÉGVERSENY HALL OF FAME GALÉRIA HÍREK LINKGYŰJTEMÉNY REGISZTRÁCIÓ BELÉPÉS KÖZÖSSÉG SÚGÓ
ADATBANK: MINDENKI GYERMEKEK HOSTESSEK MODELLEK STATISZTÁK SZÍNÉSZEK TÁNCOSOK ZENÉSZEK, ÉNEKESEK
CÍMLAP
Google

 Hírek
 Akciók, pályázatok, játék
 Casting, munka
 Divat, modellkedés, fotózás
 Egészség, szépség
 Film, színház
 Horoszkópok
 Interjúk
 Média, reklám, cégvilág
 Portrék
 Szépségversenyek
 Színes
 Szórakozás, programok
 Tudomány, technika
 Teszteld magad!
 Utazás, vendéglátás
 Zene

 Adatbank
 Minden jelentkező
 Gyermekek
 Hostessek/Hostok
 Modellek
 Statiszták
 Színészek
 Táncosok
 Zenészek, énekesek
 Részletes keresés

 Verseny
 Toplista
 Szabályzat
 Jelentkezés
 Nyeremények

 Legnépszerűbb oldalak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Felhasználói menü
 Bejelentkezés
 Elfelejtett jelszó kérése
 Kijelentkezés
 Regisztráció
 Tagok főoldala
 Üzenetek olvasása
 Jelentkezési feltételek
 Jótanácsok modelleknek

 A hét névnapjai
06. 20. Rafael
06. 21. Alajos, Leila
06. 22. Paulina
06. 23. Zoltán
06. 24. Iván
06. 25. Vilmos
06. 26. János, Pál

 Látogatók
Jelenleg itt:         89
Bejelentkezve:       0
Regisztrált:     12404

 Stat
Üzenet:       1148997
Látogató:    8911357
Letöltés:    105704242

 Közösség



 Magyarország: vállalatok digitális stratégiája nélkül 2013. 08. 15


A Grayling globális, a kommunikációs iparágat vizsgáló felmérésén kiderült a Magyar vállalatok 28% nem rendelkezik digitális stratégiával.


Ábrahám Gergely, a Grayling magyarországi vezérigazgatója a kutatás kapcsán elmondta:

"A felmérés eredményei ismét arra mutattak rá, hogy a PR kiadások összhangban vannak egy régió vagy ország gazdasági kilátásaival. A vállalatok még mindig inkább projekt alapon szerződnek, az integrált kommunikációs megközelítés, a kormányzati kapcsolatok és a public affairs továbbra is kiemelt szerepet játszanak. Bár Magyarországon csak minden tízedik vállalat tervez többet költeni kommunikációra, ezek közül minden harmadik cég a közösségi médiára fordítana többet. A globális és regionális trendekkel ellentétben Magyarországon csupán a vállalatok 20%-a látja úgy, hogy a kommunikáció is nagymértékben hozzájárulhat az üzletfejlesztéshez és üzleti sikerek eléréséhez."


A második Grayling Pulse felmérés főbb eredményei:

Az előző kutatásban mért eredményhez hasonlóan globálisan a válaszadók ötöde továbbra is növeli a PR-re fordított költségvetését. Kelet-Közép- és Délkelet-Európában ezúttal némileg többen, a megkérdezettek 23,5%-a (szemben a korábbi 19,4%-kal) növeli a PR költségvetését, 38,8% nem változtat azon.

Magyarországon a globális trendektől és a korábbi 25%-os aránytól eltérően mindössze a válaszadók 12,5%-a növeli költségvetését, 37,5% százalék nem változtat rajta.

A hazai válaszadók 35,3%-a elsősorban a közösségi médiára és digitális kommunikációra fordított összeget emeli, a sorban ezután következik a CSR-re és fenntarthatóságra (11,8%), valamint a vállalati kommunikációra (8,8%) fordítandó kiadások növelése.

A korábbi 47%-kal szemben a mostani felmérésben mindössze a válaszadók 41,9 %-a mondta, hogy globálisan növekedett a PR tevékenység láthatósága a vállalatok menedzsmentjében. Ez az érték Kelet-Közép- és Délkelet-Európában 40,2%, Magyarországon pedig 33,3%.

Globálisan a kommunikációval foglalkozók úgy látják, hogy a PR nagymértékben (49,1%) hozzájárul az üzletfejlesztéshez és a vállalati sikerekhez. Ez a szám Kelet-Közép-Európában szintén magas (39,4%), azonban csökkent a korábbi 45,9%-hoz képest. Magyarországon ugyanakkor mindössze a válaszadók 20%-a gondolja úgy, hogy a PR elősegíti vállalatuk sikereit.

A válaszadók globálisan (17,1%) és Magyarországon (14,7%) is elsősorban projektalapú megbízásaik számát tervezik növelni nagyobb mértékben az átalánydíjas megbízásokhoz képest (globálisan 8,8%, illetve Magyarországon 2,9%).

Míg világszerte a vállalatok több mint 22%-a, addig a magyar vállalatok közel 28%-a nem rendelkezik digitális stratégiával. Kelet-Közép-Európában, Délkelet-Európában és Eurázsiában ez az adat 29,6%.

A válaszadók szerint vállalatuk közösségi média stratégiájában a legfontosabb cél az ismertség növelése és a hírnevük fejlesztése.

A felmérés szerint globálisan mindössze a vállalatok 23%-ánál vesz részt az ügyvezető és a felső vezetés személyesen a közösségi média aktivitásokban. Ez az adat a Kelet-Közép-Európában, Délkelet-Európában és Eurázsiában 26,1%, míg Magyarországon 13,8%.

Kelet-Közép-Európában, Délkelet-Európában és Eurázsiában továbbra is megfigyelhető, hogy a válaszadók mintegy harmada növeli az integrált public affairs és kommunikációs megbízásait.


    Forrás: btl   Küldd el ismerősödnek!
  

 Szavazás

 Hall of Fame
 Nemzetközi királynők
 Nemzetközi hercegnők
 Nemzetközi címlapmodellek
 Királynők
 Hercegnők
 Címlapmodellek
 Topmodellek

 További képtárak
 Galéria főoldal
 Összes képtár
 Divat
 Média
 Modellek
 Rendezvények, bulik
 Sportolók
 Szépségversenyek
 Színes
 Színészek
 Zenészek, együttesek

 Legnépszerűbb képtárak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Érdekességek
 Byte kalkulátor
 Hosszúság-váltó
 Hőfokváltó
 Kínai állatjegyek
 Közösségek
 Öröknaptár

 Linkgyűjtemény
 Divat
 Fotósok
 Modellek
 Szépség, egészség
 Szépségversenyek
 Modellügynökségek
 Média
 Sportolók
 Színészek
 Zene, együttesek
 Zenészek

 Cégadatbázis
 Cégek főoldala
 Céghírek
 Elektronika, járművek
 Divatáruk, ékszerek, lakás
 Sport, szépség, egészség
 Szolgáltatások, fotózás, filmezés
 Utazás, vendéglátás, szórakozás



 Ma
 Valutaváltó
 Menetrendek
 Szálláskereső
 Rövidítés-kereső
Partnereink
     © 2001 - 2014 ModellVilág.hu     Adatvédelem     Impresszum     Médiaajánlat
eXTReMe Tracker