Tuti tippek online tartalomfejlesztőknek
FACEBOOK TWITTER NETREVALO.HU GOOGLE+ INSTAGRAM YOUTUBE
CÉGADATBÁZIS SZÉPSÉGVERSENY HALL OF FAME GALÉRIA HÍREK LINKGYŰJTEMÉNY REGISZTRÁCIÓ BELÉPÉS KÖZÖSSÉG SÚGÓ
ADATBANK: MINDENKI GYERMEKEK HOSTESSEK MODELLEK STATISZTÁK SZÍNÉSZEK TÁNCOSOK ZENÉSZEK, ÉNEKESEK
CÍMLAP
Google

 Hírek
 Akciók, pályázatok, játék
 Casting, munka
 Divat, modellkedés, fotózás
 Egészség, szépség
 Film, színház
 Horoszkópok
 Interjúk
 Média, reklám, cégvilág
 Portrék
 Szépségversenyek
 Színes
 Szórakozás, programok
 Tudomány, technika
 Teszteld magad!
 Utazás, vendéglátás
 Zene

 Adatbank
 Minden jelentkező
 Gyermekek
 Hostessek/Hostok
 Modellek
 Statiszták
 Színészek
 Táncosok
 Zenészek, énekesek
 Részletes keresés

 Verseny
 Toplista
 Szabályzat
 Jelentkezés
 Nyeremények

 Legnépszerűbb oldalak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Felhasználói menü
 Bejelentkezés
 Elfelejtett jelszó kérése
 Kijelentkezés
 Regisztráció
 Tagok főoldala
 Üzenetek olvasása
 Jelentkezési feltételek
 Jótanácsok modelleknek

 A hét névnapjai
06. 20. Rafael
06. 21. Alajos, Leila
06. 22. Paulina
06. 23. Zoltán
06. 24. Iván
06. 25. Vilmos
06. 26. János, Pál

 Látogatók
Jelenleg itt:         91
Bejelentkezve:       0
Regisztrált:     12404

 Stat
Üzenet:       1148997
Látogató:    8911383
Letöltés:    105704268

 Közösség



 Tuti tippek online tartalomfejlesztőknek 2013. 08. 14


A 8 legfontosabb tartalomfejlesztési elv, amelyeket a cégek gyakran rosszul alkalmaznak. Te jó csinálod?


Számos cég megragadja a tartalomfejlesztés adta lehetőségeket, azonban többnyire sikertelenül próbálják azt a lead generálás és az értékesítés szolgálatába állítani. Sokaknak az alapokkal is gondjuk van. Íme a 8 legfontosabb tartalomfejlesztési elv, amelyeket a cégek gyakran rosszul alkalmaznak:

1. A tartalom a közönség szolgálata érdekében születik

2. A mennyiség és gyorsaság jól alkalmazható ütőkártyák

3. A tartalom pazarlás „call to action” nélkül

4. Több tartalmat tudsz generálni, mint képzelnéd

5. Nem kell mindent túlszerkeszteni, amit közzéteszel

6. Nem elég a jó tartalom, használni is tudni kell

7. Video tartalmak esetén a sztori és a gyorsaság domináljon, ne vessz el a részletekben

8. Adj lehetőséget a vásárlók, a partnerek és a dolgozóid kezébe egyaránt


Elsőként azonban le kell fektetni azokat a kulcsfontosságú alapelveket, amelyek mentén haladni szeretnénk, mert csak ezután lehet releváns tartalmakat készíteni. És hogy honnan lesz kellő mennyiségű tartalom? Az alábbi 3 kérdés jó eséllyel segíthet a tartalomfejlesztésben. A lényeg: ne görcsölj rá az írásra, viszont mindig légy rá felkészülve, hogy az ötlet bármikor és bárhol megszülethet. Dolgozz, olvass, járj-kelj de mindig legyen nálad egy nootebook vagy egy jegyzettömb és azt fogod észrevenni, hogy az ötletek dőlnek belőled. Ha úgy érzed, nincs mit mondanod légy a saját „terapeutád” és tégy fel magadnak olyan kérdéseket, amelyek biztosan közlésre sarkallnak majd.

1. Milyen kérdések vannak az általad képviselt iparágban, amiket más nem tud megválaszolni? Mondj többet és érdekesebbet, mint a versenytársak és nyert ügyed van.

2. Mi az, amivel majdnem biztos, hogy a „rajongóid” nem értenek veled egyet? Kérdőjelezd meg a megkérdőjelezhetetlent és biztos, hogy elérsz a közönségedhez.

3. Mit gondolsz, mi fog történni a jövőben, olyan, amelyet mások lehetetlennek vagy valószínűtlennek éreznek? Vess fel olyan lehetőségeket, amelyek aztán egy vacsora mellett is témát jelenthetnek és a tartalom arannyá válik.

Szóval kérdezz, és adj válaszokat, és máris teljesíted a content marketing első alapelvét, szolgáld a közösséged és ne a céged. Dodj be megosztó témákat, érdekes felvetéseket, értékes tartalmat, amelyek az offline világban is tovább terjedhetnek. Meg szeretnél győződni róla, hogy a lehető legmagasabb színvonalon állítod cikkeidet a tartalomfejlesztés szolgálatába? Használd a The Ultimate Editing Checklist-et.


(Forrás: 8 Content Marketing Principles Most Companies Get Wrong)


    Forrás: btl   Küldd el ismerősödnek!
  

 Szavazás

 Hall of Fame
 Nemzetközi királynők
 Nemzetközi hercegnők
 Nemzetközi címlapmodellek
 Királynők
 Hercegnők
 Címlapmodellek
 Topmodellek

 További képtárak
 Galéria főoldal
 Összes képtár
 Divat
 Média
 Modellek
 Rendezvények, bulik
 Sportolók
 Szépségversenyek
 Színes
 Színészek
 Zenészek, együttesek

 Legnépszerűbb képtárak
 Megtekintés a héten
 Megtekintés a hónapban
 Megtekintés az évben
 Összes megtekintés

 Érdekességek
 Byte kalkulátor
 Hosszúság-váltó
 Hőfokváltó
 Kínai állatjegyek
 Közösségek
 Öröknaptár

 Linkgyűjtemény
 Divat
 Fotósok
 Modellek
 Szépség, egészség
 Szépségversenyek
 Modellügynökségek
 Média
 Sportolók
 Színészek
 Zene, együttesek
 Zenészek

 Cégadatbázis
 Cégek főoldala
 Céghírek
 Elektronika, járművek
 Divatáruk, ékszerek, lakás
 Sport, szépség, egészség
 Szolgáltatások, fotózás, filmezés
 Utazás, vendéglátás, szórakozás



 Ma
 Valutaváltó
 Menetrendek
 Szálláskereső
 Rövidítés-kereső
Partnereink
     © 2001 - 2014 ModellVilág.hu     Adatvédelem     Impresszum     Médiaajánlat
eXTReMe Tracker