|
| Egymillióért sem vetkőzik Szekeres Nóri! |
Kirobbanó formában van Szekeres Nóra! A csinos műsorvezető egyre szexisebb ruhákban lép a kamerák elé, amelyek mind kihangsúlyozzák tökéletes alakját, kecses vonásait. A férfi rajongóinak azonban rossz hírekkel szolgálhatunk! A Playboy magazin főszerkesztője, Radnai Péter ugyanis felkérte, hogy a nyuszis magazin kedvéért mutassa meg a bájait az olvasóknak. A Megasztár csinos műsorvezetője azonban hallani sem akar az ajánlatról: gondolkodás nélkül kikosarazta a Playboyt.
|
|
Tovább >>> |
| Kolumbia tiltakozik Senorita Szöszi miatt |
Bekérették a tiszteletbeli konzult, és a magyar külügyminisztériumnál is rosszallásukat fejezte ki a kolumbiai kormány, amiért a Tv2 műsora túlságosan negatív képet fest Kolumbiáról. A magyar valóságshow a bogotai újságok címlapjára került.
|
|
Tovább >>> |
| Idén is kihirdetik a DM szakma legjobb "sportlövőit" |
Immáron negyedik alkalommal kerül megrendezésre a hazai direkt marketing szakma legrangosabb díjátadó gálája, a Golden Dove konferenciát kiegészítő DM verseny. A magyarországi megmérettetések közül az egyetlen, kizárólag DM megoldásokra szakosodott verseny célja, hogy felvonultassa a direkt kommunikációs szakma teljes eszközparkjának kiemelkedő megoldásait az offline és online eszközökön keresztül a komplex integrált kampányokig.
|
|
Tovább >>> |
| Már csak néhány nap ... |
Már csak néhány nap -június 23-án kell leadni a pályamunkákat a reklámszakma egyik legrangosabb díjára, az effie-re.
A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata, illetve a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén hetedik alkalommal hirdette meg a hatékony kampányok versenyét: az effie-t. A szervezők 2008. június 23-án hétfőn várják a pályaműveket azoktól a hirdetőktől, ügynökségektől, akik részt akarnak venni a szakma Oscar díjának tartott rangos megmérettetésen.
|
|
Tovább >>> |
| 23%-kal nőtt a hazai DM piac |
Lezárult az adatfelvétel és már ismertek a legelső eredmények a Direkt Marketing Szövetség és a Szonda Ipsos közös piackutatásából. A felmérés szerint a hazai direkt marketing piac mérete 35,1 milliárd forint volt 2007-ben, ami 23% növekedést jelent az előző évhez képest.
|
|
Tovább >>> |
| Igazi szenzáció a hazai direkt marketing életében |
2008. június 13-án hazánkba látogat Drayton Bird, a direkt marketing legendás alakja. The Chartered Institute of Marketing, Európa vezető marketing szervezete őt tartja a mai marketing egyik megformálójának. Olyan nevek mellett említi, mint Philip Kotler, Tom Peters vagy Theodore Levitt.
|
|
Tovább >>> |
| EFFIE 2008 - Kiírták az idei pályázatot |
A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége 2008-ban immár hetedik alkalommal rendezi meg a nemzetközi és hazai marketingkommunikációs szakma legrangosabb, a hatékony reklámozásról szóló versenyét, az EFFIE-t.
|
|
Tovább >>> |
| Feltűnik vagy eltűnik - szakmai nap |
A TeleData Kft. Feltűnik vagy eltűnik című, immár harmadik alkalommal megrendezett szakmai napján a résztvevők előadásokat hallhattak a direkt marketing eszközök alkalmazásáról és annak hatásairól, illetve a délutáni szakmai fórumon a megrendelői és fogyasztói tapasztalatokat elemezték az eszközök fogadtatásáról. A budapesti szakmai napon mintegy 100 szakember vett részt.
|
|
Tovább >>> |
| Az első diszkont reklámügynökség Magyarországon |
A nemzetközi gyakorlatot követve megalakult az első diszkont reklámügynökség Tóth Avanti és Társai Alkotó Iroda néven. A diszkont reklámügynökség fogalma új a nemzetköti reklámvilágban is, bár az Egyesült Királyságban és a tengeren túlon számos alkotóközösség választotta működésének ezt a formát. Előnye, hogy a megrendelőknek csak a valóban igénybe vett alkotók munkája és kreativitása után kell megfizetni a szolgáltatás ellenértékét.
|
|
Tovább >>> |
| Minden eddiginél több nevezés a 2007-es EFFIE-re! |
Az idei évben is meghirdették a marketinghatékonysági díjat, az EFFIE-t, amelyre rekord mennyiségű pályamunka érkezett be. Köszönhetően valószínűleg annak is, hogy a szervezők az idei kiírás egyes elemein változtattak, nevezetesen nem volt kötelező ATL elem ill. tovább bővítették a nevezési kategóriákat: kulturális szolgáltatás és image az új szekciók.
|
|
Tovább >>> |
| 100.000-ben a ModellVilág.hu az Alexa listán |
Ezen a héten a ModellVilág.hu az Alexa (Amazon.com) honlapértékelési listáján bekerült a Világ 100.000 legjobb honlapja közé, először a 97.523. helyre, majd a 92.685.-re lépett előre. A csak Magyarországra alkalmazott listában bekerült az 1.000 legjobbnak értékelt honlap közé, először a 971., majd a 702. pozíciót foglalta el.
|
|
Tovább >>> |
| EFFIE - A MARKETING OSCAR |
A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége 2007-ben immár hatodik alkalommal rendezi meg a nemzetközi és hazai marketingkommunikációs szakma egyik legrangosabb versenyét, az EFFIE-t.
|
|
Tovább >>> |
| A Comprad hét éve az Edelman Worldwide képviselője |
A Comprad hét éve az Edelman Worldwide kizárólagos képviselője Magyarországon
A Comprad Kommunikációs Ügynökség hetedik éve képviseli Magyarországon affiliate partnerként az Edelman Worldwide PR hálózatát. Az együttműködésről szóló megállapodást a napokban hosszabbította meg a társaság.
|
|
Tovább >>> |
| ECHO nemzetközi direkt marketing díj |
Az Amerikai Egyesült Államok Direkt Marketing Szövetsége, a DMA által alapított nemzetközi ECHO díj 1930 óta honorálja a legjobb direkt marketing kampányokat. Jelenleg az ECHO díj a legnagyobb nemzetközi elismerés ezen a területen, amivel a kiemelkedő kreativitást, marketing stratégiát és kiváló direkt marketing válasz eredményeket ismerik el. Évről évre körülbelül ezer direkt marketinggel foglalkozó cég és ügynökség nevez a versenybe a világ minden részéről.
|
|
Tovább >>> |
| Minden eddiginél több néző, több reklámfilm ... |
Minden eddiginél több néző, több reklámfilm a Reklámzabálók Éjszakáján - Díjeső a hazai reklámfilmeknek
Az idén hatodik alkalommal került megrendezésre 2006. november 25-én a Budapesti Kongresszusi Központban a Reklámzabálók Éjszakája c. rendezvény. Ebben az évben minden eddiginél több reklámfilm került levetítésre az eseményen: 600 reklámfilm érkezett a világ több mint 50 országából.
|
|
Tovább >>> |
|
|
|