|
| Az év partislágere A Nagy Duettben |
"Csak akkor bulizom, ha úgy van és általában úgy van..."
Az elmúlt néhány hónapban közel négymillióan klikkeltek Fluor Tomi Mizu című dalának videoklipjére. Az év partislágerét április 8-án, A Nagy Duett első adásának extra produkciójaként vadonatúj verzióban láthatják majd a nézők, egy szőke szexbombával kiegészülve, duettben!
|
|
Tovább >>> |
| Új sales house alakult |
Novemberben indult útjára a Like Media Sales House, jelenleg Magyarország egyik legnagyobb fiataloknak szóló és felnőtt tartalmú csomagját kínálják.
|
|
Tovább >>> |
| Fontolgatják az oroszok a skype és gmail betiltását |
Az orosz Szövetségi Biztonsági Szolgálat (FSZB) felvetette a skype, a gmail és a hotmail oroszországi betiltásának lehetőségét, s az illetékes kormánybizottság pénteken úgy döntött: a főhatóságok bevonásával alakítandó munkacsoportra bízza a kérdést, de már maga a felvetés is hatalmas felháborodást váltott ki.
|
|
Tovább >>> |
| Jön az ingyenes MTI |
Hamarosan ingyenes lesz a Magyar Távirati Iroda híreinek egy része - közölte Rákosy Zsófia kommunikációs vezető pénteki közleményében.
|
|
Tovább >>> |
| Közösségi milliárdok: lufi vagy nem? |
A Facebookot 60 milliárd dollárra értékelik a szakértők, a Groupont 15 milliárdra, a Twittert 10-re, a Zyngát 9-re. Újabb dotkomlufi, vagy tényleg többet érhet egy közösségi oldal, mint a Sony?
|
|
Tovább >>> |
| Túl nagyra nőtt a Google? |
Széleskörű versenyjogi vizsgálatnak vetnék alá az Egyesült Államokban a Google-t, megvizsgálnák, hogy nem dominálja-e a cég a kelleténél jobban az internetes keresők piacát.
|
|
Tovább >>> |
| Az oktatásban segítene a Skype |
Elindult a Skype in the classroom, melynek segítségével tanárok, iskolások és egész osztályok tarthatják egymással a kapcsolatot, tanulhatnak közösen és egymástól, bonyolíthatnak le közös projekteket.
|
|
Tovább >>> |
| 2,5 százalékkal zsugorodik idén a médiapiac |
A Mediapiac.com által megrendezett Médiapiac 2011 konferencián mutatta be a szakmának 2010-es nettó reklámköltés becslését, illetve a 2011-es évre vonatkozó prognózisát a MEC médiaügynökség kutatási divíziója, az Analytics and Insight. Tavaly 7,5 százalékkal csökkent a nettó reklámköltés, egyedül a kábeltelevízió és az internet tudta növelni a bevételeit, míg a legnagyobb esést a rádió produkálta. Idén további 2,5 százalékos piacszűkülésre számít a cég, az optimista forgatókönyv szerint trend
|
|
Tovább >>> |
|
|
|